Mums duris atidarė Gražus, tamsiu akių savininkas. Jo plaukai buvo garbanoti. O duobutės veide dar labiau pagražino jo plačią šypseną. Jo žvilgsnis pasisuko į manę ir jis mirktelėjo. Kas jis toks ?
-Nenužiurinėk,Lotai,-Danielius pasakė piktokai . Tai va koks jo vardas.
-Ir tau labas,eržilia.,-abudu pradėjo juoktis.
-O tu būsi Kara ane?,-dar juokdamasi paklausė.
-Taip,-švelniai pasakiau
-Neveltui šis eržilas apie tave kalbėjo,tu nuostabi,-ir jis išsišiepė dirty šypsena. Įėjome į vidų,visų žvilgsniai nukrypo į mane. Denis pradėjo mane pažindinti su žmonėm. Ėjome nuo vieno prie kito. Taip sužinojau daugybę vardų,kurių net neatsimenu. Labiausia ystrigo Čadas,Luka,Tania,Tajus,bet labiausia Džiasika mano mamos bendravardė. Išnirusi iš savo apmastymų nemažiau niekur Danieliaus. Todėl nuėjau link Džiasikos,kuri sėdėjo ant sofos.
-O tu tikrai karštas saldainiukas,neveltui Dizzas apie tave taip daug kalbėjo ir pasikeitė.,-ji prabilo
-Kas tas Dizzas?,-juokiausi
-Tai Danieliaus pravardė.
-Aišku.,o ką jis pasakojo apie mane ?,- susirūpinau
-Kad kai tave pamatė gulinčia ant grindų virtuvėje jis tave išsimylėjo,tu buvai nuostabi,kad negalėjo atitraukti akių nuo tavęs...,-pertraukiau ja
-Gerai aišku, o kaip suprasti pasikeitė?,-pakėliau antakį
-Na jis buvo vakarėlių liūtas,sekiojo paskui merginas,eidavo į vakarėlius,bet viskas pasikeitė.Liepos mėnesį buvo 4 vakarėliai,bet nr viename jų jis nedalyvavo. Sakė,kad turi skubėt į ligone,bet ko jam ten reikėjo?
-Am,am tai dėl manęs. Aš gulėjau ligoninėje
-Kodėl ?,-ji susirūpino
-Kadangi tėvų netekau vėl panirau į depresija ir man atsinaujino liga.,-vos nevergdama atsakiau. Ir prie mūsų priėjo Danis.
-Mes jau važiuojam!,-net nepastebėjau kaip atėjo vakaras.
-Gerai,-ir mes išejome.Važiuodama gavau žinute nuo Melisos "Aš kraustausi į Paryžių,lankysim ta pačia mokyklą" aš iš laimės sycypiau.
-Kas atsitiko,kad cypi?,-Danas pažiūrėjo į mane rimtu veidu.
-Na mano geriausia draugė Melisa kraustosi gyventi į Paryžių ir ji lankys ta pačia mokykla,-išlaimės tryškau.
-Melisa?,-paklausė susitūpinęs
-Taip,Melisa Taran-Svon.
-OMG
-Kas yra?
-Mano pavardė Taran. Ir ji susilaukė dvynukų. Mane atidavė tėčiui. O sese pasėme gyventi su savo nauju vaikinu. Ir jo pavardė buvo Svon.,-ar tai mano sesė, kurios nepažinojau.
-O iš kur tu tai žinai?
-Tėtis buvo užsiminęs...
-Man ji buvo sasakojus ir apie savo brolį kurio ji nėra mačiusi nuo gimimo. Būt šaunu jei jus brolis ir sesė.
-O kada ji atvažiuos?
-Rytoj
-Puiku.,-gryžome namo vakarienė jau garavo,pavalgemia ir aš su Danielium pasisiūlėme išplauti indus. O tetai liepėme eiti miegoti. Ji taip ir padarė.ploviau paskutinia lėkšte kai pajutau rankas sau ant liemenio. Šlapi bučiniai slinko mano kaklu.
-Dani,baik man reikia naikti plauti indus!,-ir jis atsitraukė. Baigiau plauti indus ir mes išėjome į terasą. Atsisėdau ant sofos ir Danielius šalia. Ir pradė...
YOU ARE READING
W.Y.L.E (Done) [LT] ✔
RomanceW-When Y-You L-Lose E-Everything ... Paprasta istorija apie panele Kara ir jos gyvenima bei netektis. Paslaptis,meile . Truputį: Kara nebuvo iš tų merginų,kurios linksminosi vakarėliuose ir turi vaikinus.... Karos draugė Melisa,žinojo,kad ji yra...