28 Dalis

35 2 0
                                    

Ėjo dienos,mėnesiai,metai...Norėjau pamatyti Kara. O pasak Tolo jis nieko neatsiminė kas jį sužalojo... Nežinau ar jis melavo ar ką? Bet man širdį slėgė kur ji,ar jei viskas gerai...
*Po poros metų*
Gyvenau Londone. Po poros plastinių operacijų. Buvau pasikeitus.Gyvenau su Danielium,bet sąžinę neramino sesė ir teta.
*Vakare*
-Danieliau!,-rėkiau per namą.
-Taip brangute?
-Man reikia kad tu pasakytai tiesa,-žiūrėjau į jį piktai.
-Na nežinau nuo ko pradėti,-jis nulenkė galva
-Nuo pradžių.
-Na gerai,tada kai tave pasėmė brolis. Aš su tėvais ir tavo sese ėjome pakrante. Kai mus užpuolė plėšikai... Teta Džiana,Jackas,Lara...,-jis sustojo manęs pertrauktas.
-Už poros dienų?,-paklausiau.
-Taip
-Šunsnukis,tai va kodėl jis sakė kad aš negaliu susitikti su tavim.
-Kas?
-Maiklas,tęsk toliau.
-Na na jie ...,-mačiau jo akyse ašaras.
-Kas jiems atsitiko ?
-Jie mirė,Kara jie mirė,-mano gyvenimas tarytum sustojo po žodžių "Jie mirė,Kara jie mirė". Negalėjau patikėti..
-O tu?,-apsiašarojusi paklausiau,-Mažum tu irgi tik vaiduoklis.
- Aš gulėjau komoja savaitę...
-O Melisa?.
-Jei viskas gerai. Ji esa jau mama.
-Mama?Kaip tai įmanoma?
-Ji susituokė su Tajum ir turi mergaite Lėja. Gal važiuojam pas ja?,- Aš sutikau. Po gerų 20min buvome prie jos slenkščio. Pabeldus į duris mums atidarė duris Tajus.
-Labs Dizzai,o kas šita gražuolė?,-jau norėjo Danis sakyti kas aš tokia.
-Tau Tajau nepatarčiau taip manęs vadinti,o kur Melisa?,-jis liko apšalęs.
-Ji ji viduje,-aš nuėjau pas ja.
*Danieliaus pov.*
Mačiau kad Tajus liko apšalęs.
-Kas ji tokia?,-jis paklausė.
-Ji Elizabetė Taran.
-Ką ką? Taran?
-Taip mes susituokę.
-Bet pala iš kur ji mane pažysta.?
-Taij,daug pasakoti.,-mes užėjome. Kara kalbėjo su pačia geriausia draugai.Nors ji to nežinojo.
-Na jau susipažinai su mano žmona Elizabeta?
-Taip ji labai man primena Kara,-mačiau kai persikreipė Karos veidas.-O kur ji?
-Na labai primena,na nežinau,-bandžiau vaidinti,bet man tai nelabai sekėsi.
-Na aišku.
-Mums reikia pasikalbėti labai rimta tema,-visi susėdome už stalo.
-Taigi,aš noriu...

W.Y.L.E (Done) [LT] ✔Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang