Jau buvau pusnuogė kai išgirdau savo kambaryje kažka krebždant. Buvo blanku,nes šviesos nebuvau įsijungus. Apsisukusi atsimušiau į šiltą kūrtinę. Tai buvo vyriška krūtinė. Jo rankos apsivyniojo mane ir įsisiurbė man į lūpas nieko nesakęs. Tik iš lūpų atpažinau kad tai Danielius ir pagilinau bučinį. Jau pradėjo trūkti oro ir mes atsitraukėme. Danieliaus veidas paniro man į kaklą.
-Kaip dovanos?,-sušnibždėjo man į kaklą. Taip mane sujaudindamas.
-Jos nuostabios.,-garsiau paskiau.-Iš kur sužinojai kad šitos suknelės norėjau?,-žvelgiau tiesiai jam į akis.
-Na..na.. Man ji bo labai graži ir žinojau kad MĖLYNA spalva tavo mėgstamiausia,-atsakė pasitvarkydamas savo šiuveliūrą.
-Tu nuostabus ir pastabus,-sumurmėjau sau po nosim. Mačiau kad jis buvo žiauriai užsimastęs. Tad nusirengiau apatinius, pasemiau chalata ir nudūmiau į vonią.Ten užtrukau kokia 20min. Išėjusi spėkit ką išvydau... Danielius bo sutvarkias viska ir miegojo lovoje kaip mažas vaikas. Jis toks mielas kaip miega. Aš jį dievinu. Apsirengiau palaidus marškinėlius kurie vos dengė užpakaliuką.Ir nuslinkau į lovą. Vos atsigulusi pajutau kai Dano rankos apsiveja mano liemenį. Ir aš užmigau saugi.
"RYTAS"
Pabudau šiltame glėbyje. Pagriebusi telefoną pažvelgiau. Jis rodė 12:35. Mintyse nusikeikiau "šūdas". Buvo gerai tai kad teta su vyru buvo darbe,o Lara pas kažkokia teta. Kurios net nepažinojau.Išlipau iš lovos ir norėjau žengti kai mane sustabdė apsimiegojas balsas.
-Labas rytas.
-Labas rytas,-priėjau ir pabučiavau.
-O tau šie marškinėliai labai tinka.
-Ačiū,kaip ir tau apatiniai su vienaragiais,-pasakiau sarkastiškai. Mačiau kai jo persikreipia. Jau sukausi eiti į vone,bet pajutau kai dūnkteliu ant lovos. Ir pamačiau mane apsižiargentį " karalių".
-Prisižaidiai su žodžiais panelyte,-jis suurzgė
-Oi ne, berneli dobilėli,-aš žvelgiau jam tiesiai į akis.
-Aš tave dabar pakankinsiu,-jo veide išvydau "Dirty" šypseną.
-Pažiūrėsim,-pasakiau ir jaučiau jo draugą ant savo šlaunies. Jis net nepaju...
BẠN ĐANG ĐỌC
W.Y.L.E (Done) [LT] ✔
Lãng mạnW-When Y-You L-Lose E-Everything ... Paprasta istorija apie panele Kara ir jos gyvenima bei netektis. Paslaptis,meile . Truputį: Kara nebuvo iš tų merginų,kurios linksminosi vakarėliuose ir turi vaikinus.... Karos draugė Melisa,žinojo,kad ji yra...