3 dalis

110 8 0
                                    

Grįžusi namo nieko neradau.Tad nubėgau į antrą aukštą įėjau į savo kambarį ir kuprinę nusimečiau kažkur į kampą....
Nulipau į apačia pasiimti ko nors užkasti... Bet mane sustabdė telefono skambutis. Prie jo pribėgau manydama,kad skambina tėvai.. Bet.. Bet aš suklydau. Tai buvo nepažystamo,malonaus vyriškio balsas.
-Laba diena,jūs Kara Lan ?,-maloniu balsu paklausė.
-Taip aš Kara...,-sutrikusiu balsu atsakiau .
-Turiu jums blogą naujiena,-ištarė jis,o aš stovėjau sustingusi ir nieko negalėjau atsakyti.
-Jūsų tėvai žuvo,-virpančiu balsu pasakė vyriškis... Atsimenu tik tiek, kad telefonas nukrito ant žemės ir viskas pati didžiausia tamsa. Gal tai kelias į pragarą ?
-***-
Atsikėliau savo lovoje. Tik nesuprantau,kaip atsidūriau savo lovoje jeigu buvau virtuvėje... Ir staiga išgirdau slogius žingsnius žengiančius link mano durų. O aš, kaip kvailė išsigandusi apsimečiau mieganti.Štai atsivėrė durys. Priėjas prie mano lovos,pradėjo tyliai žadinti.
-Kara kelkis,Kara Kelkis,- jis žiūrėjo į mane susirūpinusiu žvilgsniu.Aš povaliai pramerkiau akis ir pamačiau jį.. Žinoma ir išsigandau...
-Kas tu toks?,-surėkiau
-Aš Danielius ir prašau nebijok,-šyptelėjo jis. Aš gal durna,kad jo nebijočiau?
-Kaip tu čia atsiradai?,-sušnypsčiau.
-Tavo teta prašė,kad aš atvažiuočiau.Beja tavo sesė labai miela...
-Norėtai,kad ji tokia būtų..,-burbtelėjau sau po nosimi.
-Kas sakiai,- jis paklausė
- Nieko,-suraukiau nosį.Nors ir kaip aš jo bijojau,bet neneiksiu jis buvo seksuolus,šviesių plaukų,turėjo ryškius skruostikaulius ir raktikaulius. O lūpoje turėjo auskarą...
- Gerai aš einu. Apie trečia valanda atvažiuos teta jūsų pasiimti,tad ruoskititės,-nusišypsojo savo balta šypsena.
-***-
Ir mano kambario durys užsidarė. Aš jaučiausi dar labai silpnai...
Bet ką reikia eiti ruoštis.
***Po valandos***
Lagaminus nutempiau į apače ir išvydau ant stalo stovinčius dar šiltus blynus. Bet nesinorėjo valgyti.. Jau trečia valanda,o tetos dar nėra. Bet mano mintis išblaškė durų skambutis .. Nubėgau link jų. Atidariusi duris išvydau savo mylimiausia teta ir ja stipriai apkabinau.
-Labas,-šypyelėjau.
-Labas,-jau susiruošėt?,-paklausė
-Taip,-truputį nuliūdau
-Ar pavalgėte merginos?,-už tetos pasigirdo malonaus vyriškio balsas.
- Taip,-sutrikusiu balsu atsakiau. Susidėjom visus lagaminus į bagažine. Tik rankose pasilikau telefoną ir ausinukus. Važevimia iki tetos namų kokias geras 3 valandas.
-***-
Pagaliau atvažiavome. Namas buvo gan erdvus. Užėjome į vidų,bet man rūpėjo susirasti kambarį ir atsigulti ant lovos...
-Teta,-ramiu balsu ištariau.
-Ką?,-teta atsake su susidomėjimu balse paklausė.
-Kur randasi miegamieji? Nes esu labai pavargusi... ,-Miegiusta paklausiau, nes mane ilgos kelionės labai vargino.
-Antrame aukšte,-supratingai atsakė. Vos kojas vilgdama užtiprnau į antrą aukštą. Pirmi trys kartai ieškant kambario bo nesėkmingi. Na ką tikėkimės ketvirtas kartas garantuoja. Atidariusi tamsiai žalias duris atsimušiau į kieta krūtinę. Ir vos nepabučiavau žemės,nes kažkoks vaikinas  mane pagavo. Pakėlusi akis pamačiau Danielių ir užspiegiau. Bet jis su savo šiltu delnu man uždengė burna ir įsitraukė į kambarį.
- Ko tu spiegi?,-jis pradėjo juoktis.
- Kaip tu čia atsiradai?,- ignoravau jo klausima . Bet jis tylėjo ir laikė mane per juosmenį, o jo rankos buvo lyg aksomas.
- Gal gaėtai mane paleisti?,-sušnypščiau.
- Oi ne gražuole.,-jo šelmiška šypsena mane kerėjo.Pradėjau muistytis,bet jis buvo už mane daug stipresnis. Jis pradėjo mane bučiuoti. Jo lūpos buvo putlios. Žinoma aš į bučinį antsakiau. Danieliaus ranka buvo apsivijusi mano liemenį. Bet po gerų poros minučių pajaučiau,kad jis atsitraukia ir kad aš galėčiau pasprukti įkandau jam į lūpą. Ir spekit ! Man pavyko aš pabėgau

W.Y.L.E (Done) [LT] ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin