23 dalis

39 4 0
                                    

Vienam aš(Maiklui)... Trynktelėjau su vaza kuri stovėjo ant staliuko. Jis nukrito. Atsisukęs kitas pamatė kad Maiklas guli ant grindų ir jis pradėjo artėti. Bet laimiai man užkliuvo kažkoks skystis. Pagriebus šliūkštelėjau jam ant veido. Jis dar artinosi.Buvau visa perbalusi.O po to net ne supratau kas įvyko. Jam buvo likes žingsnis iki manęs kai nukrito ant grindų.
Mintyse,-"Šūdas koks ten skystis buvo?Ai migdomieji. Kara neždinkis iš čia ba ir tu užmiksi". Išėjusi iš kambario pasukau kolidoriumi. Mano šonas dekte degė. Ir kraujas pradėjo stipriau gertis į bintą. Klaidžiojau kokia valandą ir nieko neradau. Tas namas buvo kai didelis labirintais.Priėjau prie kažkokio kambario durų kurios buvo neužrakintos. Tada įėjau ba buvo nežmobiškai silpna. Tas kambarys buvo mergaitiškas. O ant vienos sienis užrašyta "Mano mylimai sesei-Maiklas" negi jis žinojo kad turi sese? Ir vistiek iš manęs šaipėsi? O gal nežinojo kas ji tokia? Bet kam man tai rūpi. Mane pradėjo mušti nelempta temperatūra nuo kurios laužė tarytum visus kaulus ir negalėjau atsistoti. Kraujas iš žaizdos tekėjo labai greitai. Laikiau užspaudus kiek galėjau. Bet po poros minučių man pradėjo suktis visi daiktai kambarį. Girdėjau neryškius balsus kalidoriuje. Ir viskas nutrūko.
*Maiklo pov.*
Atsibudęs mačiau gulintį Tolo kūną gulintį ant grindų. Pasisukęs išvydau migdomųjų vaistų tuščia buteliuką . "O šventas šūde ! Negi ji jį užmigdė" Šeip ne taip priėjęs jį pakėliau.
-Bet ta merkšė kieta!,-jis teištarė.
-Ni nemegšė,o Kara.,-atsakiau piktokai. Ėjo kalidoriu per kiekvieną kambarį. Kai priėjome prie mano sesei įrengto kambario.
-Tolai tu lauki čia,-pasakiau ir įėjau. Buvo tamsu tad užsižibinau šviesą. Nieko nebuvo matyti,bet po kiek laiko pasirodė šalia lovos kraujo siūlelis.Priėjęs arčiau išvydau Kara.
Pradėjau šauktis Tolą. Ir jis įlėkias pamatė ją. Ji buvo lei....

W.Y.L.E (Done) [LT] ✔Where stories live. Discover now