13 dalis. nauji įvykiai

45 3 0
                                    

Atsipeikėjęs iš transo vos neįsirėžiau į priešais stovinčia mašina.Tad sustabdęs įsikniaubiau į vairą ir nepastebėjau kai priėjo prie manęs išvaizdi mergina. Pakėlęs galva išvydau. Demid tai buvo Helena mano buvusioji.Su kuria išsiskyriau nes daug plepėjo ir buvo peroksidinė ir per daug malevojosi.
-Labas,-ji pasisveikino. Kaip su ja nenoriu kalbėt, bet teks.
-Labas,-sušnypsčiau.
-Ko toks piktas?Girdėjau kažkokia kekše įsitaisiai.,-ji su pasididžiavimu pasakė.
-Ne tavo reikalas! Ir ji ne kekšė. Kaip tu!Ji neperoksidinė kalė kuri tik ir laksto kad gautų sekso!!!,-išpyškinau jai pakeltu balsu. Mačiau kai jos veidas persikreipė.
-Na kai bo smagu pasikrušt su manim tai taip nevadinai,-bandė primesti šventuolia.
-Aš draugavau su tavim ne dėl to. Aš maniau kad tu turi gėdos ir esi padori panelė,bet aš apsirikau.,-viska išklojau jai. Ir man palengvėjo. Mačiau,kad ji nusimena,bet man tai nerūpėjo. Man patiko Kara "Mano princesė" aš ja dievinu. Mačiau kai ji nueina o aš nuspaudžiau gaza ir nuvažiavo į prekybos centrą nupirkti Karai mokyklinių prekių. Žinojau kas jai patinka. Jugi visa vasara pabendrauti ir nesusirieti buvo nuostabu. Parduotuvėje užtrukau apie valandą. Išėjus iš parduotuvės pasižiūrėjau kiek valandų. Šūdas jau buvo 18:20. Tad įsėdau į automobilį ir nurūkau namo.
***NAMIE***
Namie nieko neradau . Jugi teisybė Kara su Lara ir teta pasėmė mano tėtis pažiūrėti filmą. Tai gerai!! Riktelėjau. Pasėmus mokyklines Karos prekes ir suknelę kuria išrinkau ruksėjo pirmajai nubėgau į jos kambarį. Viska vos spėjau sudėstyti ir išgirdau visų balsus. Princesės balsas rodė kad ji eina link kambario. Atidarė duris ir ji nustebo,bet manęs nematė.
Karos pov.ir
Įėjau įkambarį ir išvydau ant savo lovos nuostabę suknelę, kuria buvau nudižiūrėjus rugsėjo pirmąjai. O aplink ja buvo daugybė mokyklinių reikmenų,bet man jie nerūpėjo. Jau buvau pusnuogė kai....

W.Y.L.E (Done) [LT] ✔Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang