O tada tai bėgau kiek kojos neša ir pravėrusi kažkokias duris atsimušiau į....į aukšto vyro krūtinę. Ir tuo tarpu mane pervėrė aštrus skausmas,degino visą šoną. Palebkus galvą išvydau kraują. Pradėjo svaikti galva ir daugiau nieko neatsimenu.
***Tolo pov ***
Buvau savo kambaryje,kai išgirdau dūštančia vazą. Pasiiėmiau nešiojama peiliuką. Jį atsilenkiau ir ėjau prie durų. Bet durys staiga atsidarė ir kažkokia panelė į mane atsitrenkė ir peilis pervėrė jos šoną. O šūdas čia Kara!! Mane Maiklas nudauš. Mačiau kai ji nukrenta ant žemės ir lieka be sąmonės. Apsidairiau ar Maiko nematyti,tada pakėliau ją ir nusinešiau į savo kambarį. Laimiai,kad buvau baigęs studijuoti mediciną. Sustabdžiau kraujavimą ir susiuvau žaisdą. Galui pasakyti tai buvo nelengva, nes ši panelė buvo aršesnė ir labai greitai prasibusdavi. Viską baigęs aprengiau ją savo marškinėliais ir paguldęs ant lovos ja pririšau,kad netruktų siūlai.
*Maiklo pov.* Buvau kambarį ir kalbėjausi su Gregu kai išgirdau vazą,bet iššėjęs nieko nemačiau. O tada šovė mintis Kara!!.Nulėkęs į jos kambarį ten radau tik gulinčias virves."I šventas šūde". Po poros minučių per visus namus nusklido duslus keitimas. Nubėgau į vonę. Tenais buvo viskas iškuista ir mano dėmesį atkreipė tai kad nebuvo peilio "Mėšlas".
Išlėkiau iš kambario. Judėjau greitu žingsnius link Tolo kambario. Priėjęs arčiau pamačiau kraujo klaną. Nesustodamas atidariau duris. Lovoje kažkas gulėjo. Priėjęs arčiau išvydau Kara. Ji gulėjo be sąmonės su Tolo marškinėliais surišta. Atklijęs kaldrą išvydau kraujo dėmę ant maikutės. Pakėliau ją ir pamačiau tvarstį. Bet man kažkas spyrė į veidą.
-Šunsnuki,-išgirdau piktą Karos balsą. Ir pro duris tuo tarpu įėjo Tolas.
-Debilas ,tu mane padurei,-jos balsas skriejo jam. Namaniau,kad po dūrio ji dar gali būti tokia arši.
*Karos pov.*
Juos apkeiksbojusi judinau rankas tolygiai kol atsilausvino virvės. Įsitraukus rankas bandžiau atsistoti ir man pavyko. Jie buvo nusisukę. Vienam aš...
ESTÁS LEYENDO
W.Y.L.E (Done) [LT] ✔
RomanceW-When Y-You L-Lose E-Everything ... Paprasta istorija apie panele Kara ir jos gyvenima bei netektis. Paslaptis,meile . Truputį: Kara nebuvo iš tų merginų,kurios linksminosi vakarėliuose ir turi vaikinus.... Karos draugė Melisa,žinojo,kad ji yra...