8 Dalis

53 5 0
                                    

Ir pradėjo mane bučiuoti. Jis įsisiurbė man į lūpas ir aš atsakiau. Jo liežuvis bandė įsibrauti į mano burną. Jaučiau jo sukietėjusį draugužį kuris tik ir laukė,kada galės į manę įeiti.Bet mums pradėjo trūkti oro ir mes atsitraukėme. Vis spėjau įkvėpti,kai pajaučiau Danieliaus rankas sau po maikute.
-Danieliau baik!,-sukikenau. Neneiksiu aš buvau apsinešusi nuo alchohilio.
-Kodėl ?,-padarė veidą kaip mažo vaiko.
-Nes teta gali pamatyti,-sušnipždėjau jam į ausį.
-Na ir kas ta teta, ji džiaugiasi kad mes sutaremia gerai.
-Bet ji nežino,ką tu man jauti!!
-Man nesvarbu !!!,-jis užriko
-Ša,- tildžiau jį. -Tau reikia išsipagirioti ba rytoj su sese susipažinusi,.
-Gerai pasiduodu !,bet leisk man miegoti pas tave.,-išsiviepė kaip mažas vaikas.
-Bet..,-mane pertraukė Danielius
-Nesijaudink,teta neina į svetimus kambarius ir neigiamo atsakymo nepriimu.
-Gerai jau gerai,-vos spėjom nueiti y kambarį. Jis mane prirėmė prie sienos ir pradėjo bučiuoti aš jaučiausi nuostabiai,todėl aš užšokau jam ant liemenio. Jis mane nunešė į lovą. Paguldė. Ir aš užmigau.
DANIELIAUS PAV.
Ji užmigo. Aš nebūsiu šunsnukis,kuris ja pasinaudos. Paėmiau jos pižamą ir ja perengiau. Ir užklojau ja kaldra. Pats taipogi nusirengiau ir atsiguliau šalia.
**** RYTAS****
Karos pov.
Atsikėliau kelema švelnaus balso,galva plyšo ir dar Melisa atvyksta o Dieve. Pažvelgusi pamačiau Danielių pusnuogį mano lovoje. Aš išsiganau. Kas buvo. Aš neiškrėčiau kvailystės. Ot durnė. Pažvelgusi į apranga nusiraminau. Nes buvau su naktiniais. Bet pala pala,kaip aš  naktiniais apsirengiau.
-Kaip aš naktiniais apsirengiau?,-pakėliau antakį.
-Na tu užmigai ir labai muisteisi tai man teko tave perenkti,o tavo krūtys visai neblogos,- vėl jo veide išvydau dirty šypsena.
-Iškrypėlis,-susiraukiau
-Ne,išsimylėjas vaikis aš esu.
-Oi oi kaip ten dėl vakarėlio liūto pasikeitimų?
-Iš kur tu žinai ?
-Nesvarbus
-Svarbu. Jei nepasakysi bus..-pertraukiau jį.
-Arba kas?Melisai pasiskųsi?,-išlipau iš lovos paligdama jį be žodžių. Nusimečiau pižama ir laikau nuoga,bet man nerūpėjo ką jis galvoja. Užsidėjau raudona trikotažą. Rausvą suknelę kuri vos dengė mano užpakaliuką.
-Ruoskis ba už pusvalandžio atskris Melisa.Jis staiga pašoko  iš lovos ir nulėkė ruoštis. Po 5 min buvome susiruošia. Važiavime kokia 20min.
****Oro uoste****
Štai nusileido lėktuvas ir iš jo išlopo Melisa. Mes stipriai apsikabinome ir aš pradėjau pažindyti...
-Melisa,čia....

W.Y.L.E (Done) [LT] ✔Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang