-Taigi,aš noriu...,-bet mane sustabdė Kara.
-Miela Melisa ir mielas Tajau jūs turite sužinoti apie Kara.
-Kaip sužinoti? Kas atsitiko Karai,-Melisos veidas persikreipė.
-Na Kara gali būti,kad nužudė žmogų...
-Kaip tai gali būti?Iš kur tu žinai?
-Na ji buvo pas savo brolį kai pusbrolis ją padūrė,ji vos nemirė. Po mėnesio ji pasveiko. Bet jis pusbrolis bandė ja išprievartauti ir ji jam dūrė keturis kartus. O žinau dėl to ..,-mane pertraukė Dizzas.
-Žino dėl to kad prieš du metus buvo ja susitikus .
-O apie ką tu nori pakalbėti,-Melisa kreipėsi į Dana.
-Dėl Lėjos krikštynų.
-Na ir?
-Turit jau krikšto tėvus ?
-Ne
-Tai aš su Elizabete norėtume būti jais.
-Šeip aš norėjau kad jais būtų. Tu ir Kara. Bet kadangi šitaip viskas susiklostė bus puiku ir šitaip.
-Danieliau mums reikia pasikalbėti,-pasakiau ir pasikviečiau jį į virtuvę
***†*******†****
-Aš negaliu ilgiau meluoti.
-Bet ką daryt?
-Tiesiog reikia tiesa pasakyti.Matei jos veido išraišką dėl Karos. Aš to negaliu pakelti.... Aš esu Kara ir žiūriu artimiems į akis ir meluoju. Danieliau aš taip negaliu.,-apsiverkusi puoliau į Dano glėbį.
-Viskas bus gerai..
-Aš jai pasakysiu šendien,-atsitraukiau ir nuėjau į .
-Melisa turiu atskleisti jums tiesą... Bet jūs turėsite tai slėpti...,-pasakiau,o Melisos veidas persikreipė..
-Kokia tiesa?
-Mel,mano brangi Mel, aš nežinau kai tu tai priimsi.. Aš apie tave žinau daug ką. Ir ta dieną kai buvau susitarus susitikti su Kara,bet ji nepasirodė... Ba ja sužeidė peiliu. Ji nesa kalta kad žmogų nužudė ar sužeidė. Ja bandė išprievartauti. Ji neperseniai sužinojo kad mirė teta Džiana,dėdė Jackas ir sesė Lara... Ji labai liūdi ir nori jiems atkeršyti. Ji esa šalia jūsų.
*Melisos pov.*
Aš nesupratau ką ji pasakojo. Bet žinojau kad...
YOU ARE READING
W.Y.L.E (Done) [LT] ✔
RomanceW-When Y-You L-Lose E-Everything ... Paprasta istorija apie panele Kara ir jos gyvenima bei netektis. Paslaptis,meile . Truputį: Kara nebuvo iš tų merginų,kurios linksminosi vakarėliuose ir turi vaikinus.... Karos draugė Melisa,žinojo,kad ji yra...