26 Dalis

31 2 0
                                    

-Na gerai atleidžiu,bet dabar turi man padėti atsistoti,-apsimetinėjau labai gera. O jis prišokęs man padėjo atsisėsti.
-Kur nori eiti?,-paklausė.
-Į virtuvę,durniau aš valgyti labai noriu,-pradėjau juoktis ir  viską užmiršau.Jo stiprios rankos man padėjo nueiti ,bet neleido gaminti.
-Ko norėtumėte madam?,-jis paklausė. O aš tik juokiausi.
-Amm juodos arbatos ir sumuštinio,-Atsakiau šyptelėjau. Už poros minučių garavo arbata ir buvo prikrauta kupina lėkštė sumuštinių. Taip visą mėnesį...
*Po mėnesio*
Žaisda buvo užgijusi,bet dar maudė. Vaikščiojau po namus kai atsiduriau kažkokiam kraupem kabraį. Ten bo daug žvakių o sienos lyg kruvinos. Negalėjau būti ten tad išbėgau,Kad tik brolis neužtiktų ir negaučiau bylos. Bet iš manęs keršto gaidelė dar nedingo. Ėjau tolyn kol priėjau terasą. "Pagaliau po tiek laiko radau lauką " Vaikščiojau aplink namą ir supratau kad esu nelabai toli savo tetos na gal kokia 2omin peščiom. Ir būčiau pas ja. Bet mane išgazdino Tolas uždėdamas ranką ant peties
-Šeip aš atsimenu kai tu mane pediku išvadinai,-jis šyptelėjo
-Na ir?... ,-paklausiau.
- Tai gal nori pažiūrėti ir pamėginti ar toks esu?,-paėmė mano skruostą ir atsisuko į save.
-Ne !,-riktelėjau ir jau buvau atsisukusi eiti kai jis pagavo mano ranką ir aš vėl atsiduriau priešais jį. Šiuo momentu norėjau čia nebūti. Jis artėjo link manęs o aš traukiausi kiek galėjau,bet po penkių didelių žinksnių atsidūriau prie sienos. Jo viena ranka buvo paremta į siena,o kita lakstė mano liemeniu. Jo lūpos buvo arčiau vis manęs. Ir staiga ysisiurbė kaip siurbėlė. Man buvo šlykštu,bet vaidinau kad man tai labai patinka. Jo liežiuvis prašėsi daugiau teritorijos ir aš leidausi. Bet atsiminiau kad šortukų kišenėje turėjau.

W.Y.L.E (Done) [LT] ✔Where stories live. Discover now