11.Buvo nuostabu...

45 4 0
                                    

-Nebijok...,-ir jis švelniai man numovė kelnaites.Jo padididžiavimas išlėto įėjo į mane.Jis judėto vienodu ritmu,bet povaliai greitino. Aš suaimanavau. Gerai,kad Danis buvo savo ranka uždėjas man ant burnos,nes kitaip visi  būtų išgirdia mano ailmanas.
-O Deni!,-suaimanavau,kiek 
-O mažyte,-jis atsakė tuo pačiu. Už poros sekundžių pasiekėme orgazmą. Denis nukrito ant manęs. O aš buvau laiminga, kaip mažas vaikas gavęs saldainį. Man  labai gera,nors tai buvo pirmas kartas. Aš džiaugiausi,kad tai padariau su patinkamu vaikinu,o ne su kokiu pagrobėju,kaip įvyksta filmuose.
Danieliaus pov.
Ji tikrai karšta. Aš ja tikrai myliu. Dabar esu ysitikinęs 100%,kad aš ja myliu. Aš nė karto taip gerai nesijaučiau su mergina permiegojas. Bet ji..  Ji.. Negaliu apibūdyti. Ji pasakiška. Gulėjau ant savo angelo krūtinės ir man šiuo momentu niekas nerūpėjo. Ar kas užklups ir,ar ką kas pasakys...Bet mano mintis pertraukė princesės balsas.
-Mes čia,o Mel dar ten laukia kol tu ja parveši namo,-ji sukrizeno.
-Šventas šūde,-atsakiau ir pašokias pradėjau renktis,o Kara.
-Danieliau,gal galėtai užsekti liemenėlia?,-jos prikimęs balsas bo labai seksualus. Žinoma aš sparčiu žingsnius priėjąs užsegau.  oda tokia švelni tiesiog neapsakoma.Po poros minučių jau buvome susitvarkia. Išėjome iš kambario ir lėtu žingsniu pajudėjome link manojo kuriame buvo Melisa.
Karos pov.
Nuėjome į mano kambarį. Melisos žvilgsnis pervėrė mane,o po to ir Danielių. Jaučiau jos pavydą,nors jis buvo jos brolis.Jis žvilgsnis nukrįpo atgal į mane.
-Taigi paprašiau kad Danas tave namo parveštų,-šyptelėjau
- Puiku!!,-ji šūktelėjo ir mes pradėjome visi kvatoti.Palydėjau juos iki durų.
Melisos pov.
Jie toki į.......

W.Y.L.E (Done) [LT] ✔Onde histórias criam vida. Descubra agora