Atidariusi išvydau... Savo priešą Maiklą. Kodėl priešas? Todėl kad jis kitoj mokykloj iš manęs šaipėsi. Nors jis buvo metais už mane vyresnis,bet aš jo nekenčiau.
-Ko tau čia reikia?, -pradėjau staugti per visus namus. Mačiau kad jis besitikėjo manęs čia išvysti.
-Pas tetą atvažiavau,-jis atsakė
-Pas ką!,-ir mane nutraukė teta.
-Užeik Maiklai,o tu Kara irgi ateik į virtuvę reikia pasikalbėti. Bet aš neklausiau ir nuėjau į kambarį.
MAIKO POV
Nesitikėjau išvysti Karos čia. Ką ji čia veikia? Bet ji velniškai išgražėjus.
-Taip teta apie ką nori pakalbėti,-pasakiau.
-Gal pirmiau prisėsk,-ji teištarė. Aš ir atsisėdau.
-Tu turi jaunesne seserį,-ji ištarė.O aš išpūčiau akis.
Kas ji tokia!,-sušukau. Girdėjau kai Kara man rėgdana liepė užsičiaupti.
-Ji metais už tave jaunesnė ir pastebėjau kad jūs pykstatės.,- mano galva suprato ka d tai Kara.
-Koks jos vardas?,-paklausiau pasitikslinti.
-Tai Kara...
-O ji tai žino?
-Ne
-Tai aš einu su ja pasikalbėti. Užlipau laiptais. Ir įėjau į jos kambarį. Ji gulėjo lovoje ir kūkčiojo. Man pasidarė jos gaila. Ir kaip galėjau būti toks kvailys kad iš jos šaičiausi. Aš DEBILAS. Kara užrėkė" Aikit iš čia!Negana kad priešas namuose tai dar kas lenda"!
KAROS pov.
Gulėjau lovoje kūkčiodama. Kai kažkas atvėrė mano kambario duris,o aš užrėkiau" Aikit iš čia!Negana kad priešas namuose tai dar kas lenda". Bet manęs niekas nesiklausė ir įėjo į kambarį. Pakėlusi akis pamačiau Maika.
-Lauk iš mano kambario!
-Ne mums reikia sesute pasikalbėt.,-ką sesute?Kaip suprasti? Mintyse savęs klausiau.
-Aš ne tavo sesė kad vadytai mane tai ir aš su priešais nekalbu.
-Tu esi mano bioliginė sesė. Ir aš atsiprašau ką blogo esu padaręs.,-jis vis man kažką pasakojo,bet aš jo nesiklausiau.
-Jau baigiai?,-paklausiau,nes nesidžiaugiau kas jis mano vyresnysis brolis.
-Taip ,bet prašau atleis
-Man yra neįdomu. Bet priimtu tavo atsiprašymą su viena salįga.
-Kokia?
-Kad tu...
YOU ARE READING
W.Y.L.E (Done) [LT] ✔
RomanceW-When Y-You L-Lose E-Everything ... Paprasta istorija apie panele Kara ir jos gyvenima bei netektis. Paslaptis,meile . Truputį: Kara nebuvo iš tų merginų,kurios linksminosi vakarėliuose ir turi vaikinus.... Karos draugė Melisa,žinojo,kad ji yra...