Nuėjusi į savo kambarį išsikroviau daiktus. Ir atsiguliau ant lovos. Pasijungiau muziką per ausinukus ir užsnūdau.
DANIELIAUS POV.
Ji man ykando į lūpą ir pabėgo. Nežinau kas man darosi. Ji lyg magnetas,kuris mane traukia. Jau pora valandų praėjo,bet nė jos,nė jos balso buvo negirdėti. Bet mano mintis išblaškė tetos Džianos balsas(Tai Karos teta,o Danieliaus pamotė,bet Danielius ja taip vadina). Jos balsas skelbė,kad laikas vakarieniai. Nulipęs laiptais įėjau į virtuvę,o už stalo sėdėjo teta Džiana,Lara ir tėtis. Staiga teta paklausė
-Kur Kara,Lara?,-ji maloniai paklausė
-Nežinau teta,- šyptelėjo
- Gal galėtai nueiti pažiūrėti Lara
-Gerai,-šyptelėjo,bet staiga aš jas pertraukiau.
-Aš nueisiu,-šyptelėjau.
-O kažkam patinka Kara,-pradėjo juoktis Lara. Bet aš nieko neatsakęs nuėjau. Užlipęs laiptais pasisukau link Karos kambario,bet iš ten nebuvo girdėti nė garso.
-***-
Priėjau prie durų ir jas atvėriau. Radau ja miegančią ir susirietusia it kamuoliukas.Žinoma,aš čia atėjau su tikslu ja pašaukti vakarieniauti.Bet neištvėriau ir ja pabučiavau į kaktą. Apsidairęs radau pledą ir užklojau. Tyliai iššėjau.Nusileidau į virtuvę.
-Teta Kara miega,tad jos nekėliau ba ji buvo labai išvargus.
Po vakarienės,kaip ir kiekvieną kartą likau padėti išplauti indus.Kaip baigėme teta nuėjo miegoti,o aš laukan.Nuėjau į terasą ir atsisėdau ant kėdės. Ir vėl pradėjau apie daug ką galvoti . Tenai prasėdėjau kokią valandą. Jau žingsniavau į savi kambarį,kai toptelėjo mintis nueiti pas Karą. Žinoma nebijojau eiti,ba žinojau,kad Džiana ir tėtis neina į svetimus kambarius.Tik abejoju dėl Laros. Bet kas nerizikuoja tas negeria šampano. Ir aš įžengiau į kambarį. Jos oda atsispindėjo mėnesienoje.Priėjau artyn jos lovos ir atsiguliau. Žiurėjau į jos dailų veidą gal kažkokia valandą. Ir aš užmigau.
-***-
KAROS PAV.
Šokau iš lovos išpilta prakaito. Ir vėl prasideda košmarai. Čiupau telefoną,kuris gulėjo ant spintelės.
-Oi blemba,dvylika,-sumurmėjau,bet nesupratau kaip mano telefonas atsidūrė ant spintelės. Gal bo teta atėjus? Ai nesvarbu.. Pakilusi nuo lovos pasėmiau savo pižamą ir tyliai nutipenau į vonia ,kad nieko neprikelčiau.Ten apsiprausiau ir apsirengiau pižama. Gryžusi y kambarį atsiguliau į lova,bet pajutau,kad aš lovoje neviena. Vos spėjau rankas užsidėti ant burnos,kad tetos neprikelčiau.Pasiėmusi telefoną ysijungiau blykstę.Ir spėkit ką išvydau.Taip taip ta patį Danielių. Pradėjau purtyti.Jis vos praplėšė akis...
-Ką tu čia darai?,-piktai paklausiau,o jis tik šypsojosi.-Dar kartą klausiu, ką tu čia darai?,-piktai pakeliau balsą ir paklausiau.
- Na kaip čia pasakius,aš įėjau į tavo kambarį ir neatsispyriau tavo grožiu ir atsiguliau. Ir matyt užmigau,-pasikrapštė galva at sakydamas.
-Nu aišku,prašau išeik,-pasakius parodžiau pirštu link durų.
-Ne gražuole,-jo šelmiška šypsena atsirado veide.
-Išeik !,-užrėkiau ir staiga man aptemo akyse ir pajaučiau stiprų smūgį ant grindų.
VOCÊ ESTÁ LENDO
W.Y.L.E (Done) [LT] ✔
RomanceW-When Y-You L-Lose E-Everything ... Paprasta istorija apie panele Kara ir jos gyvenima bei netektis. Paslaptis,meile . Truputį: Kara nebuvo iš tų merginų,kurios linksminosi vakarėliuose ir turi vaikinus.... Karos draugė Melisa,žinojo,kad ji yra...