16 Dalis

29 4 0
                                    

.Jaučiau kai atsipalaiduoja raumenys ir aš nugriuvau. Jaučiau kad prie manęs priėjo Danas. Ir norėjo mane pakelti,bet aš suuržgiau "vaisų nuo skausmo" jis greitai pašokias padavė man tablete ir aš išgėriau.Pajutau kai mane pakėlė nuo žemės ir aš įsikniaupiau į Danielių. Ačiū Dievui skausmas samažėjo. Jis mane padėjo ant lovos ir aš užmigau. Miegojau gal pora valandų. Kai pajutau šiltas rankas ant veido. Šeip netaip pramerkiau akis ir pamačiau tetą. "TETĄ!" aš net žaktelėjau.
-Danielius sakė kad tau nesveika,nes moteriškos dienos prasidėjo,-ji prabilo ir aš išpūčiau akis. Mintyse sukosi 'iš kur jis žino'
-Na taip man silpna. O iš kur jis žino?,
-Na jam labai patinka biologija..,
-Aišku,-ir kritau į lovą
-Bėja šendien turim svečių tad Danielius turės miegoti tavo kambaryje,-ji pasakė. Nu jo  kad jis domisi biologija tai dar turės miegoti mano kambarį.... Ir dar svečiai..
-Koki svečiai?
-Danieliaus močiutė,- jis nusišypsojo,-Ruoškis! Paduosiu Danielui gerų vaistų nuo skausmo,-ir ji iššėjo. Netrukos vėl atsidarė durys.
-Ble uždarykit duris ir dinkit iš čia !!,-užrėkiau. Bet manęs niekas nesiklausė ir ėjo artyn. Bet bo skausmas stipresnis už viską.
-Štai tabletės,-Danieliaus balsas perverė . Aš pašokau ir pagriebiau tabletes.
-Ei ramiau,-jis pasakė truputį susirūpinęs. Aš neišlaikiau ir jį apsikabinau. Jis taipogi.
-Šendien tavo močiutė ateina? Ir ji liks nakvoti?O tau reikės miegoti su manimi? Ane jei gerai supratau?,-žiūrėjau į jį.
-Tiksliai lyg į dešimtuka ir...,-jis sustojo sakes.
-Ir kas?,-paklausiau. Bet tie vaistai tikrai padėjo.
-Na močiutė nori tave pamatyti. Nes aš jai pasakojau apie tave..
-Ne aš tave nudėsiu jeigu ką nors apie mane negražiai kalbėjai.,- aš jam griebiau už žandikaulio.
-Aš aš nieko,- jis tarė pasumetęs.
-Na gerai. O dabar man padėk atsistoti. Jis man padėjo. Užsegė rausvą suknelę. Ir palydėjo į apače. Ten jau sėdėjo Flora (D. Močiutė). Ji atsistojus mane stipriai apkabino,bet Danielius jai kažką pašnibždėji ir ji truputuką atleido mane. Po to pavakarieniavom. Aš jau nejaučiau skausmo. Tad likau išplauti indus ir prie manęs priėjo Flora.
-Tu labai miela panelė,-ištarė
-Ačiū. Aš norėčiau turėti tokia močiute kaip jus teta Flora,-pravirkau. Ji mane apkabino.
-Tu ja ir turi...,-ji ištarė.-Tu butai nuostabi DANIELIAUS žmona,-o aš pro ašaras tik nusišypsojau. Ir staiga išgirdau atsikrenkštimą. Tai bu....

W.Y.L.E (Done) [LT] ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora