Klára:
Když Beruška a Kocour zase porazili padouchy, šla jsem hledat holky.
Ale zahlédla jsem krásného motýla. Já se zajímám o motýly. Sledovala jsem ho. Byl krásně modrý, veliký a třpytivý. Zastavil se a já taky. Všimla jsem si, že tady je slepá ulička a tma. Já se bojím tmy. Ale motýlek najednou začal zářit! Co to?!?!
A vletěl do mě.
L: Zdravím Akumo. Vybral jsem si zrovna tebe, protože se zajímáš o motýly a to mě těší. Dovol, abych z tebe proměnil na malýho krásnýho motýlka.
Já: Nikdy! I když od malička jsem si přála být motýlem, nechci být padouch a už vůbec ne akuma!!!
L: Čekal jsem to. Proto tě proměním na Akumu. Navždy. Pokud tě chytí Beruška a očistí, budeš v nebezpečí. Ale když si najdeš pravý zachranný srdce, budeš osvobozená. Rozumíš?
Řekl zle.
Začala jsem brečet.
Já: Proč mi to děláš?!
L: Abych získal všechna Mirákula a tvoje taky!
Já mám mirákulum?! Ne! To není možný!
Já: Ty lžeš!! Žádný mirákulum nemám!
L: Ale ano, máš. Jenom to nevíš.
A zmizel jeho hlas.
Cítila jsem strašnou bolest! Zmenčovala jsem se, roztli mi křídla, tykadla, nožičky!!! Neeeee, rodina!!!!Už jsem byla motýlem.
Akumou. Chtělo se mi brečet, ale nemohla jsem. Akumy nebrečí.
Musela jsem letět rychle pro pomoc. Ale, kdo má to pravý srdce? Karča! Jo Karča. Sice na mě křičí, když se jí hrabu ve věcech, ale je milá.
Letím jako první domů.
Poletávala jsem u okna našeho pokoje, ale nikdo tam nebyl.
Druhá varianta bylo letět do školy, kam chodí. Podívala jsem se na hodiny a zřejmně mají už hodinu.
A jeje! Musím se schovávat před Beruškou a Kocourem! Nebo před Marinette a Adrienem!!
Schovával jsem se v těch nejtmavších místech. Už jsem byla u okna, ale pokazilo my to blbé slunce. Bylo zataženo, takže mě nikdo neviděl, dokud to slunko nevylezlo.
Jejich učitelka si mě jako první všimla a zatvářila se asi, aby jeji studenti vyběhly ze třídy. Já letěla na střechu, protože je tam díra na pozemek a zahlédla jsem Karču!!!
Letěla jsem k ní, ale ona předemnou utíkala. Doháje! Nevěděla jsem, že to bude tak těžké!! Lyšaji!!!!!
Zastavila jsem se a chtěla promluvit, ale nemůžu. Pokoušela jsem ze všech sil to ze sebe vykřiknout, jenže ne. Taky se zastavila. Pomalu jsem se přibližovala, ale něčí yo-yo mě polapilo.
To né!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.............................................................
------------------------------------------------------Tak co? Líbí? Tak tady je ta záhada a Klára není unesena ani zavražděná!
Ona je zakletá!! Kdo má pravé srdce? Kdo jí zachrání? Myslíte, že má Karolína pravé srdce? Nebo někdo jiný? Neznámý? Dost Karčo... Moc to přeháníš.
Mějte a čauuu!!
ČTEŠ
Miraculous Ladybug a Nová Miracula?
Fanfiction7 miracul a další přibudou?! Kolik jich asi bude? To se dozvíte jenom v téhle knížce.