"Bazen yaptıklarımızın tek bir açıklaması vardır; Canım Öyle İstedi!"
🎵Şarkı önerisi: Sezen Aksu- Kaçın Kurası 🎼
ASYA DUMAN
Annemin bitmeyen ısrarı eşliğinde evden dışarı çıktığımda tek istediğim kliniğin huzurlu kokusuydu. Bu yaşıma kadar hiç böyle özlediğimi de sanmıyordum. Ben kendimi arabaya atıp kaçmak üzereyken annem kapıya kadar çıkmış bana el sallıyordu. El insaf yani kadın, okadar kat el sallamak için inilir mi?
Eliyle pencereyi açmamı işaret eden anneme itaat edip camı aşağıya çektim.
-" Kizum unutma bak akşama orda ol. Bekletma uşaği emi yavrum?"
Hay Allah'ım ya. Benim derdim tek başına bana fazlasıyla yetiyordu zaten. Buna hiç gerek yoktu ki.
-" Tamam anne merak etme. Hadi içeri gir üşüyeceksin."
-" Tamam yavrum hayde Allah'a emanet."
-" Görüşürüz anne." Diye bağırıp annemin apartmana girişini izledim.
Emine DUMAN, niye erken geldiği şimdi anlaşılıyordu işte. Beni baş göz edecek, tek derdi bu. Yahu kadın başka işin yok mu? Doğurdun, büyüttün, besledin artık emekli ol yani. Kendi kendime söylenirken bir yandan da arabayı çalıştırıp yola koyulmuştum. Bu ısrarın üzerine belki bir şarkı iyi giderdi. Radyoya uzanıp favori kanalı seçtim. Fena değildi, hareketli bir ritim sinir hücrelerimi sakinleştirebilirdi.
Sesi yükseltip gaza yüklendim, deşarj olmanın en etkili yolu buydu işte. Yol ayaklarımın altından akarken gücü ellerimde hissedebiliyordum. Ne kadar hızlıysan, okadar özgürsün. Tabi boş bir yolda, trafik için pek iyi ve güvenli bir fikir değildi. Ayağımı gazdan çekip yoluma devam ettim. Arabalar artık sıklaşıyordu, kendimin ve bir başkasının hayatını riske atamazdım. Yolu izlerken gelecek olan hastaları düşünüyordum. Bugün Gamze Hanım gelecekti. Aslında bugün günlerden Gamze desem de olurdu, hatta tam yerine otururdu. Gamze Hanım, erkek mağduru hastalarımdan biri. İşin doğrusu traji komik bir hayatı var. Düşünmek bile gülümsememe neden olmuştu. Hayatımda görüp görebileceğim en farklı karaktere sahipti. Ruh hali saniyeler içerisinde değişiyordu. Bugün bu ayın son seansı olacaktı ve günün çoğunu ona ayırmıştım.
Diğer iki danışanın da tanışma seansları vardı. Yeni yüzler görmek beni her zaman mutlu ediyordu. Bir başka insana moral olduğunuzu bilmek şu dünyanın en güzel duygusuydu. İşte benim hayatım buydu. Gözlerimi açtığım ilk saniyelerden itibaren tekrar uyumak için kapatana kadar danışanlarımı ve onlara nasıl faydalı olabileceğimi düşünüyordum. Hatta bir kaçı ile pikniğe bile gitmiştim. İşte Gamze Hanım bunlardan biriydi ve açıkçası kitabımı yazarken ilham aldığım insandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALDATMAYAN ERKEK
Romance=Romantik komedi=™ Bu kitaptaki kişi ve olaylar -umarım- tamamen hayal ürünüdür..-------------------------------------------------------------------------------- --------------------------------- ----------------- KONU TAKLİDİ HALİNDE YASAL İŞLEM BA...