"Öyle bir yaşayın ki, hayata hep en baştan başlamaya değsin."
Şarkı önerisi: Edis- Çok Çok
(Favori sanatçım)OĞUZ ACAR
Ofiste koltuğuma kurulmuş karşımdaki dosyalara konsantre olmaya çalışıyordum. Yapamıyordum, Asya'nın hayal kırıklığına uğramış yüz ifadesi çevirdiğim her sayfada karşıma çıkıyordu. Kağıtları ve dosyaları ileri doğru itip başımı ellerimin arasına aldım. Masanın dirseğime uyguladığı baskıyı yok sayarak gözlerimi kapattım. Şimdi ne yapacaktım? Onu defalarca aramıştım ve telefonumun hiç görmediği kadar mesaj göndermiştim. Hatta kliniğine bile gitmiştim ama ulaşamamıştım. Benimle konuşmayacaktı bunu biliyordum. Ne kadar ısrar edersem edeyim ağzımın içine düşen sekreter bile bana yardımcı olamayacaktı. Tek bir seçeneğim vardı ve hâlâ gelmek bilmiyordu. Bir gün, koskoca bir gün ona ulaşamadan geçmişti.
"Abi."
Ellerimi çözüp başımı yukarı doğru kaldırdım. Gaye gelmişti. Umut kaynağım, sorunlarımın çözümü kardeşim. Hemen ayağa fırlayıp yanına koştum.
"Gaye, biraz daha hızlı olamaz mıydın?" Ona sarılıp masanın karşısına yerleştirdiğim koltuklardan birini işaret ettim. Bende karşısına geçip oturdum.
"Hızlı mı?"
Yüzüme inanamıyormuş gibi baktı.
"Buraya gelmek için üç toplantı ve iki röportaj iptal ettim abi. Umarım buna değecek bir nedenin vardır."
Haberin yok mu?
"Bir hafta önce sana attığım maile bakmadım deme."
"Hayır, mail falan gelmedi," dedi çantasından çıkardığı tablete bakarken. Bu kız ne zamandan beri bu kadar sorumsuz olmuştu? İşleri bu şekilde mi idare ediyordu?
Tableti bana doğru uzatıp mesaj kutusunu gösterdi. Daha yakından bakabilmek için hayatımızın her alanını esir alan bu makineyi elime alıp bütün gelen kutusunu ve arşivi inceledim. Gerçekten de mesaj görünmüyordu, gönderdiğime emindim. Ayağa kalkıp masanın üstünden kendi tabletimi alıp ona gönderdiğim mesajı açtım. İletilmiş görünüyordu.
"İşte mesaj burada." Tableti uzatıp mesajı okumasını bekledim.
"Benim bundan haberim yoktu abi," dedi mesajı tekrar tekrar okurken. Ya ben normal değildim ya da etrafımda benden habersiz bir şeyler oluyordu. Elimi saçlarıma daldırıp yerime oturdum.
"Niye yaptın Gaye?"
Yüzüme doğru bakıp kafasını salladı,"Neyi neden yaptım?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALDATMAYAN ERKEK
Storie d'amore=Romantik komedi=™ Bu kitaptaki kişi ve olaylar -umarım- tamamen hayal ürünüdür..-------------------------------------------------------------------------------- --------------------------------- ----------------- KONU TAKLİDİ HALİNDE YASAL İŞLEM BA...