"Hayat bize tercih yapmak için fazla fırsat vermez; neyi ne zaman seçtiğimiz önemlidir."
Şarkı Önerisi: Pinhani- Ben nasıl büyük adam alucam?
ASYA DUMAN
Elini elimden çekmesi içimde uçuşan bir kaç kelebeğin kalbini kırsa da daha çok yeni olması bunu gerektiriyordu. Gözlerine bakamamak bana pişmanlık duygusunu yaşatsa da yapamıyordum. Sanki içimden geçenleri okuyacak ve ne hissettiğimi bilebilecekti. Üstelik ben daha ne hissettiğimi doğru dürüst bilemiyordum. Olayların hızlı gelişmesini hem istiyordum hem de istemiyordum. Onu tanımayı hem istiyordum hem de istemiyordum. Onu sevmeyi hem istiyordum hem de istemiyordum.
Gözlerinin üzerimde dolaştığını ve beni keşfe çıktığını bilmek nabzımı zorluyordu, belki başka bir yöne bakmayı deneseydi bende başımı kaldırıp ona bakabilirdim. Gözümün önüne düşen bir kaç saç tutamına minnetle uzandım, bu beni heykel gibi durmaktan kurtarırdı. Sonunda yüzüne, gülümseyen dudaklarına bakabilmiştim. Daralan nefesimi düzene sokmak için bir kaç kere derinden nefes aldım ve kuruyan dudaklarımı ıslattım.
"İçecek bir şey ister misin?" Korktuğumun aksine sesim titrememişti. En azından bunu yapabildiğim için kendimi kutluyordum. Tekrar ve daha içten gülümsedikten sonra saatine baktı. Asılan yüz ifadesinden anladığım kadarıyla olumlu bir cevap gelmeyecekti. Ah! Ne kadar da aptalım. Kardeşi onu dışarıda bekliyordu. Titremeyen ses tonuna ettiğim teşekkürleri geri alıp konuşamamayı dilemek daha iyi olurdu. Tekrar bakışları onu izleyen göz bebeklerime kaydığında bu kez daha cesur olup ona bakmayı sürdürdüm. İçimden 'Bu ne cesarettir Ya Rabbi' sözünü tekrarlıyordum.
"Bunu çok isterdim ama Gaye beni bekliyor,"dedi tam tahmin ettiğim gibi. O istemiyorsa bile ben bir soğuk su alabilirdim. Yüzümün düşmesine engel olamamak ve yüz kaslarıma tam hakim olamamak beni etkisiz eleman haline getiriyordu. Şuan toplama ve çıkarma işlemindeki sıfırdan farkım yok gibiydi. Neden umursamıyor gibi yapmak yerine üzülüyordum? Hayır yani madem üzülüyorum bunu kendi içimde yapsam olmaz mı?
"Ne düşündüğünü bilmek için bütün varlığımı ortaya koyardım Asya." Bana gönderdiği hayran dolu bakışları gözlerimi ondan uzaklaşmaya itiyordu. Bu bakışlara uzun süre mazur kalmanın kalp sağlığına olan zararını birinin bu adama söylemesi gerekiyordu. Zira bu hiç hoş değildi, Allah aşkına kalp krizi geçirebilirdim!
"Ah, ben şey... Sadece.. Yani haklısın biraz plansız oldu. Yani bir şeyler içmek," diye açıkladım. Yani doğru dürüst cümle kurmayı becerebilsem açıklayacaktım.
"Zamanı durdurmak Asya, tek ihtiyacım olan bu."
Gülümseyen göz bebekleri, onunla şahane kombin olan dudakları ve aman Allah'ım sağ yanağının üstünde gamzesi vardı. Bu adam benim olamayacak kadar..Ne? Ne dedim ben? Benim olması mı? Bu ihtimal şuan beynimin sağ ve sol lobunu zorluyordu. Bir an yaşadığım uyuşma da buna kanıt niteliğindeydi. Yoksa bayılmak için neden aramıyordum yani. Gözlerimi odanın içinde dolandırıp kaçabileceğim bir yerler aradım. Benim olması ha! Ne saçmalıyorum ben. Bu adam bir insanlık harikası.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALDATMAYAN ERKEK
Romance=Romantik komedi=™ Bu kitaptaki kişi ve olaylar -umarım- tamamen hayal ürünüdür..-------------------------------------------------------------------------------- --------------------------------- ----------------- KONU TAKLİDİ HALİNDE YASAL İŞLEM BA...