- Mâine dimineaţa , când te trezeşti o să te duc la mall să îţi cumpăr câteva haine. E deja seară , iar tu trebuie să te odinesti. Îmi zice rupând tăcerea.
Îmi face semn să mă întind în pat, iar el se pune lângă mine. Patul lui era moale şi am adormit rapid. La doar câteva minute , după ce am adormit , un vis mi se arata.
În vis era o femeie , îmbrăcată în nişte straie vechi şi rupte. Stătea întinsă pe o saltea mucegăita şi roasa de şoareci. Femeia era roşcată , cu ochii verzi ca ai mei. Se afla în chinurile naşterii. Lângă ea statea un barbat brunet cu ochii negrii,privind-o cu îngrijorare neştiind ce să facă. După câteva minute , femeia dă naştere la o fiinţă. Fiinţa aceea era o fetiţă. Femeia începuse să plângă .Fetiţa îi este smulsă din braţe de către acel barbat. “Nuu Rebecca, micuţa mea Rebecca.”
Mă tot foiesc şi dintr-o dată tresar , trezindu-mă toată udă de transpiraţie. Acest vis mă bântuie înca de mică. Mă uit în stânga mea şi îl vad pe Zack , dormind liniştit ca un îngeraş. Încerc să adorm , dar nu pot. Acele imagini mă urmăresc. Simt că sunt prinsă într-un labirint din care nu mai am scăpare. Restul orelor mi le petrec uitându-mă pe pereţi.
Era 9 dimineaţa, iar Zack înca dormea ca un bebeluş. Mă uit la el şi îi analizez fiecare părticică din trăsăturile feţei. E atât de frumos, e perfect. Cu toate că începusem să mă holbez la el , imaginile din cap cu femeia aceea tot nu voiau să dispară.
La câteva minute cineva mă clatină în faţă şi în spate , astfel trezindu-mă din transa în care am intrat. Era Zack.
-Bună dimineaţa. Îi soptesc eu , mai apoi afişând un zambet pe faţă.
-‘Neaţa. Îmi răspunde el somnoros şi sare din pat ducându-se la baie.
După 20 de minute , iese afară şi îmi zice să merg cu el la bucătărie. Îl urmez după care îmi pune în faţă un bol cereale şi lapte. Mâncam după care pornim la drum. Ajungem la mall unde Zack mă plimbă prin toate magazinele , din fiecare alegându-mi câte ceva. Mi le dă să le încerc , după care îmi face semn dacă arat bine în ele sau nu. A început să îmi aleagă pantaloni , tricouri , rochii , adidaşi , teneşi , pantofi şi accesorii. După 5 ore în care m-a plimbat prin tot mall-ul a hotărât că e mai bine să mergem acasă.
Când am ajuns acasa , ne-am dus în camera lui Zack , unde mi-a facut loc în dulap pentru haine. Începem să scoatem tot din pungi si să punem tot în dulap. După ce terminam treaba , Zack se apropie din nou de mine şi mă ia în braţe după care mă săruta din nou scurt pe buze. După ce işi deslipeşte buzele de ale mele, se aşterne tăcerea timp de câteva minute.
-Vreau să îţi zic ceva, dar să nu te superi pe mine. Îmi promiţi? Îmi spune Zack , cu o oarecare suparare în glas.
-Promit , dar spune-mi ce s-a întamplat.
YOU ARE READING
Un inger in intuneric
RomanceRebecca este o fată de 17 ani lăsata de către parinţi într-un orfelinat. După ce reuşeşte să scape din orfelinat Rebecca îşi ia viaţa în propriile mâini, pornind pe un alt drum plin de întâmplări.