Capitolul XXII

398 13 2
                                    

Nu imi vine sa cred ca mi-am gasit familia. Sunt bucuroasa , dar si trista in acelasi timp. De ce m-au parasit? De ce nu m-au cautat macar o data pana acum ? Oare le-a pasat de mine macar pentru o secunda? S-au gandit 5 minute cum ma simt? Ce-a fost in capul lor ?

Stateam rezemata de perete , inecandu-ma in lacrimi, cand apare Zack in fata mea . Tresar la vederea umbrei lui. Cand ridic capul ma simt usurata ca e el  si nu altcineva din familia asta idioata. Sora mea parea asa de treaba ...Hmm, sora mea , nu-mi vine sa cred ca pronunt aceste cuvinte, pare atat de ireal si totusi este atat de real . Nu cred c-as putea sa-i iert vreo data pentru ce mi-au facut , indiferent de motiv. De ce trebuiau sa ma abandoneze pe mine? Zack ma ia in brate, incercand sa ma linisteasca, dar nu reuseste , aceste ganduri ma macina .

-Zack ,ar trebui sa plecam , nu mai vreau sa stau aici . Vreau acasa !

-Shttt ! Ai rabdare scumpo. Stiu ca iti este greu sa intelegi totul ,dar ai putina rabdare. Mai putin si mergem acasa .

-Dar, dar...

-Shtt , linisteste-te si hai sa mergem in casa . O sa fie totul bine, o sa vezi .

Ma ia de mana si ma taraste pana in casa ,unde trebuie sa dau din nou ochii cu ceilalti.

Mama se apropie de o masa unde se aflau cateva pahare si o sticla cu apa . Toarna apa intr-un pahar si se apropie de mine . 

-Uite , bea putina apa si aseaza-te sa vorbim putin.

-Nu am ce discuta cu voi ! Si nu vreau nici apa voastra . Spun cu dezgust. 

-Lasa-ma macar sa iti explic!

-Nu! Nu ai ce sa-mi explici , e clar ca nu m-ai vrut in viata ta si astfel m-ai lasat ca pe un caine  . Stii macar ce am trait ? Nici macar nu ti-a pasat ! Izbugnesc din nou in lacrimi si ies din casa trantind usa , iar Zack vine in urma mea .

-Rebecca vino inauntru! 

-Nu vin .Nu-i decat sa ramai! Eu merg acasa ! 

Se urca in masina si ma cheama si pe mine si pornim spre casa. Tot drumul am meditat la tot ce s-a intamplat . Gandurile ma omorau , nu-mi statea capul la nimic altceva. Imi pare rau ca am plecat de la oamenii aceeia asa ,dar n-am mai suportat ideea ca ei sa fie familia mea, iar nici acum nu o suport. Abea astept sa ajung casa sa fac o baie si sa dorm .

Cand ajung acasa , fac exact cum mi-am promis. Cat timp fac o baie fierbinte, Zack imi pregateste ceva de mancare si imi aduce o tava cu un sandwish si un pahar cu apa . Mananc jumatate din sandwish , iar apa o beau , dupa care ma pun la somn, iar Zack vine langa mine .

*********

Dimineata  ma trezesc singura . Pe perna lui Zack vad un biletel, asa ca il iau si il citesc " Iubito , azi m-au chemat sa merg mai devreme la servici . Apoi am s-o vizitez pe mama . Ti-am pregatit micul dejun, pe care il gasesti in bucatarie de aragaz. P.S.: Ai grija de tine ! Te iubesc ! "

Ma dau lenesa jos din pat si incep sa caut prin dulapul cu haine , cu gandul de a gasi ceva comfortabil de imbracat si dau peste o camasa a lui Zack pe care o iau pe mine si cobor la bucartarie , exact asa cum mi-a scris Zack pe biltelel am gasit micul dejun pe aragaz. Se pare ca mi-a pregatit de oua prajite si niste beacon. 

Pregatindu-mi masa , aud usa sunand , injur in gand si ma indrept spre usa. Cand deschid usa , dau de o femeie pe care am vazut-o recent. Era mama.  La vederea ei , muschii mi se contracta si simt ca nu ma mai pot misca. 

-Ce cauti aici ? Si de unde stii ca aici locuiesc ? Reusesc sa murmur intntr-un final .

-Rebecca nu conteaza de unde stiu. Vreau sa discutam despre tot ce s-a intamplat aseara.

Un inger in intunericWhere stories live. Discover now