Capitolul XXI

328 9 2
                                    

Ma aflam in masina cu Zack si cu Eveline. Nu stiam unde merg sau daca vom merge la Klaus. Nu aveam habar de nimic.       

Dupa vreo 2 ore de mers , vad semnul de la iesirea din oras. 

-Zack unde mergem? Il intreb pe un ton curios.

-Ai rabdare si vei afla. Avem o surpriza pentru tine. Imi spune Zack pe un ton sec.

Se lasese tacerea peste noi. Timpul trecea greu , iar gandurile ma macinau. La un moment dat , Zack orpeste, iar noi coboram din masina in fata unei case darapanate.

-Aici locuiesc eu , cu parintii mei si-ai tai Rebecca. 

-Cum adica parintii mei ? 

-Vei afla la momentul potrivit.

Ramasesem cu gura cascata. Nu stiam ce sa cred. Eram sora cu Eveline sau doar simple rude.

Eveline deschide usa casei , iar noi intram in curte , unde era intuneric si nu puteai vedea nimic. Deschide usa si intram intr-o camera cu peretii din pamant, cu multe lenjerii de pat pe jos, un aragaz , un mic dulapior si cateva tacamuri. Podeaua era din pamant. 

In acea camera erau doi oameni destul de batrani si 6 copii. Doi baieti si patru fete. 

-Buna! Tu trebuie sa fi Rebecca , mi se adreseaza femeia.

-Buna ,da eu sunt.

-Aceasta e familia ta Rebecca. Numele meu esti Mariane  si sunt mama ta.  Il vezi pe barbatul acela ?

Dau aprobator din cap.

-Acela este tatal tau. Se numeste Stefan.

Asa zisul meu tata se apropie de mine si ma imbratiseaza , dar eu nu-i raspund si ma dau la o parte. Mariane semana izbitor cu mine , iar Stefan avea parul roscat si ochi negrii , iar ceilalti doi baieti si doua dintre fete semanau leit cu el. Alte doua fete aveau trasaturile mamei si ale tatalui combinate. Aveau ochii tatalui si parul mame.

-Haide sa faci cunostiinta si cu restul familiei. Josh este cel mai mic , are 9 ani. Alexander are 10 ani. Marry are 11, Beatrice are 12, Elisabeth are 13 , iar Anca are 15 ani. Tu si Eveline sunteti gemene.

Raman asa cateva secunde , dupa care ies din casa pentru a-mi pune ordine in ganduri. De ce nu au venit pana acum la mine? De ce nu mi-au fost alaturi ? 

Un inger in intunericWhere stories live. Discover now