Iesim pe usa casei si ne indreptam spre padure. In urmatoarele 10 minute se asterne o liniste de mormant. Gandul imi sta numai la Rebecca si de ce ar lucra ea in clubul lui Klaus.
-De cand lucreaza la clubul lui Klaus?
-De cateva zile. E noua pe acolo.
-Uite cum facem , cand ajungem in padure , iar eu fug dupa ea. Vreau sa imi spuna ea totul.
Intr-un tarziu ajungem in padure, iar eu cobor din masina , lasang cheile in contact si fug spre lac.
Cand ajung la , lac o vad pe Rebecca , fata mea cu ochii de smarlad in apa , dand din maini si din picioare. De ce e in apa? Vrea sa faca vreo prostie? Fug spre ea si sar in apa.
-Ce faci aici? De ce esti in apa? O intreb fara sa ezit nici macar o secunda, iar ea izbugneste in lacrimi.
-Zack, imi pare asa de rau , imi pare rau , iarta-ma. Am, am venit aici pentru a-mi limpezi gandurile.
-Pai tu nu stii sa inoti. Vrei sa mori?
-Nu. Credeam ca daca imi fac curaj , poate voi reusi macar putin sa stau in apa. E asa linistitoare.
-Hai afara, trebuie sa vorbim! Ii spun pe un ton bland, strangand-o in brate si sarutand-o usor pe frunte.
Dupa ce iesim din apa , ne asezam pe iarba , unde eu ii spun sa ramana acolo pana ii aduc ceva sa se imbrace pentru ca hainele ii sunt rupte. Cand ma intorc , ii pun un hanorac pe spate si o iau in brate.
-Ce s-a intamplat? Spune-mi adevarul. Nu ma mintii! Nu vreau miciuni. Orice s-ar intampla o sa fiu langa tine si o sa te ajut! Spune-mi! Iti promit ca nu se v-a intampla nimic rau daca imi spui tot adevarul.
-Zack. Nu vreau sa te mint . Te iubesc mult prea mult pentru a te mintii, dar daca iti spun adevarul , v-a afla Klaus si o sa fie si mai rau....
-Nu v-a fi. Iti promit.
Din perspectiva Rebeccai :
Sa ii spun adevarul? Oare e bine ceea ce fac? Dar nu vreau sa il mint. Ma doare sufletul ca trebuie sa mint. Toate gadurile imi navalesc in cap si nu imi dau pace. Vreau sa scap o data de povara asta. E mult prea grea.
Intr-un final, decid sa ii spun adevarul :
-Zack , cand ai fost in inchisoare a venit Klaus la mine si m-a obligat sa lucrez pentru el. M-a amenintat. Nu am avut de ales Zack , urasc ca te-am mintit! Ma urasc . Nu mai suport ! Azi a vrut sa ma agreseze. Acum 3 ore cand am plecat de acasa ,am plecat pentru ca trebuia sa merg la clubul lui. Il dezgust , crede-ma. Urasc ceea ce am ajuns. Nu voiam sa te mint, dar nu am avut de ales.
-Rebecca, te cred. Vino cu mine pana la masina!
Ne ridicam si mergem spre masina. Acolo o vad in masina pe Eveline. Ii multumesc pentru ca m-a salvat.
-Urca-te in masina. Imi spune Zack , eu ma conformez , fara sa mai zic ceva , dupa care pornim la drum.
YOU ARE READING
Un inger in intuneric
RomanceRebecca este o fată de 17 ani lăsata de către parinţi într-un orfelinat. După ce reuşeşte să scape din orfelinat Rebecca îşi ia viaţa în propriile mâini, pornind pe un alt drum plin de întâmplări.