Capiitolul XIII

444 16 1
                                    

                  Din perspectiva lui Zack :

O vad pe mama cum isi deschide ochii , iar Rebecca sta cu gura cascata sa vaca ce o sa se intample. Mama e asa linistita. Deschide ochii , dupa care ii inchide la loc si ma strange de mana.

Asistenta incepe sa pregateasca injectia si ne spunde sa iesim afara din saoln , dupa care eu si Rebecca hoataram sa mergem acasa pentru a ne odihni putin. 

La iesirea din spital ne intampina doi oameni impracati in uniforme albastre cu niste catuse si un pistol prins de cureaua de la pantaloni. 

-Esti Zackary Smith? Ma intreaba unul dintre ei.

-Da, s-a intamplat ceva?

-Avem un mandat de arestare pentru Zackary Smith. Au fost gasite amprentele tale pe fiul lui Klaus. Imi pare rau , dar trebuie sa vi cu noi la sectie!

Ma uit la Rebecca si ii fac semn sa porneasca spre casa.

            Din perspectiva Rebbecai :

Cand am vazut politistii aceia mi-am dat seama ca ceva s-a intamplat , ca e de rau. Ajung acasa si deschid usa. Raman intepetinta in tocul usii. Nu pot sa-mi cred ochilor. Cum e posibil? Ma holbez timp de 10 minute la tipul impracat din cap pana in picioare in haine negre. In mana avea un cutit , care era indreptat cu lama spre mine.

-Buna frumoaso, ti-a fost dor de mine? Ma intreaba.

-Cum ai reusit sa intrii? Nenorocitule! Ce i-ai facut lui Zack? De ce l-ai turnat? Gaino!!!

-Pentru ca ti-am zis c-o sa ma razbun,iar acesta e doar inceputul. Ceea ce v-a urma , vor fi cele mai urate zile din viata ta! O sa devii curva mea pana la urma urmei.

-Esti un nenorocit Klaus! N-ai dreptul sa ma obligi la nimic!

-Si daca as spune ca Zack o sa putrezeasca in inchisoare? Sau mai bine o sa moara , ce zici de asta? L-ai lasa?

Simt cum o lacrima mi se scurge pe fata. Klaus se apropie de mine si imi pune cutitul la gat.

- Iti propun ceva. Imi spune Klaus in soapta.

- Daca accepti sa lucrezi pentru mine , retrag plangerea depusa impotriva lui Zack si il scot de la inchisoare. Ai timp de gandire pana diseara papusa. 

Ma pupa usor pe gura , la care eu il scuip in fata si pleaca injurand in urma lui .

Ce sa fac? Oare sa merg sa-i spun lui Zack ? Ii voi face mai multe probleme.  Dar daca afla Zack? Il voi dezamagi.

---------------

Ziua trece foarte repede , iar seara isi face aparitia. Nici un semn de la Zack  unde ar putea fi.

La auzul soneriei de la usa, mi se formeaza un nod in gat cat o minge de ping pong. Incerc sa inghit nodul , dar fara succes. Ma indrept cu pasi marunti spre usa.

Deschid usa , iar in prag statea Klaus. Ma impinge la o parte din usa si da buzna in casa. Merge in sufragerie unde se aseaza pe o canapea.

-Decii... Papusa te-ai gandit? Accepti propunerea mea?

Un inger in intunericWhere stories live. Discover now