Capitolul XI

460 21 1
                                    

     Se uita la mine . Ce sa fac? Ma uitam la mama. Imi facea semn s-a aleg pe Rebecca.

     Inima imi batea cu putere. Lacrimile mi se scurgeau pe fata. Trebuie sa aleg. Oare o sa fac alegera corecta? Am sa respect decizia mamei de a o alege pe Rebecca, dar sper ca Klaus sa nu se tina de cuvant.

     Incerc sa-mi deschid gura, sa-I spun depsre alegerea facuta. Klaus iese din camera , mai ramanand doar cu Allen. Dupa cateva minute Klaus se intoarce in camera cu un topor in mana. Se apropie de mine.

  -Deci Zackary te-ai gandit?

  -N-n-n-u.

     Se duce spre mama si o dezleaga , apoi ridica topotul si il trece peste glezna piciorului stang al mamei.  Mama incepe sa tipe sis a planga.

       Simteam cum inima mi se rupe in mii de bucatele.

    -Gata! Am ales! Dar lasa-mi mama in pace! Mai bine ma impusti pe mine decat sa vad cum imi tai mama. Cum nu ai mila?

    - Nu am mila? Asteptam de mult sa scap de ea. Dece ai ales?

     - Nu ti'o dau pe Rebecca! Si daca mai indraznesti sa-i faci ceva mamei o sa mori sit u in chinuri!

    Klaus ii face semn lui Allen sa se apropie de Rebecca. Se aproapie de ea si incepe s-o dezbrace.

    Din perspectiva Rebeccai :

      Incerc sa scap din iadul asta! Oare ce vrea sa-mi faca? De ce ma dezbraca? Sa-l opreasca cineva!!

  -Lasa-ma in pace! Da-mi drumul!

     Allen nu ma baga in seama si ma dezbraca in continuare. Incep sa tip sis a ma zbat din rasputeri.  Fara success insa. Allen ma zmuceste in continuare cu un zambet malefic pe fata. Incearca sa ma sarute  , dar imi intorc capul. Dintr-o data se aude o impuscatura , iar Allen cade la pamant gemand de durere. Ma uit la el si vad glontul care i-a strapuns coloana , iar Klaus fuge langa el si se uita la sangele ce se tot prelinge pe podea. O lacrima i se prelinge pe obraz. Ma uit la Zack care ridica pistolul spre Klaus ,dar Klaus se ridica si fuge ca o gaina stigand in urma lui ca o sa-i platim in curand pentru durerea provocata.

       Zack fuge spre mama lui si o ia in brate si pornim spre masina.

    Am urcat in masina , iar Zack o duce pe mama lui la spital. Cand am ajuns acolo , un medic care probabil era de garda  a luat-o pe mama lui Zack si a dus-o in sala de operatii.

Un inger in intunericWhere stories live. Discover now