Taceam. Pur si simplu nu stiam ce sa raspund. Frica isi facea tot mai simtita prezenta , nodul din gat nu disparea , iar lacrimile mi se scurgeau ca un rau fara sfarsit pe fata. De ce trebuie sa am mereu de ales? De ce trebuie sa fiu mereu obligata sa fac ceva? De ce e viata mea asa? De ce parintii mei sunt asa lasi? Unde mi-e familia cand am nevoie de ea?
-De ce plangi papusa? Nu stii ce sa spui? Nu stii ce sa alegi? Hai ca e simplu! Alegi sa lucrezi la clubul meu ca animatoare si Zack v-a fi bine. Nu lucrezi? Zack si mama lui o sa faca BUM!
-Sa faca ce? Ce'ai de gand sa le faci? Nesimtitule! Esti un mare nesimtit. Nu ti-e rusine de tine? Nici nu ma mir cum de lumea te uraste!
-Taci odata si spune-mi ce alegi! Mai ai 2 minute la dispozitie pisi.
-Nu-mi spune asa! Nu ai nici un drept de a face asta!
-Hai papusa lasa glumele astea de copil. Raspunde-mi la intrebare! Accepti sau nu?
Ma tot gandesc ,dar nu gasesc nici o solutie. Pur si simplu mi-e foarte greu sa aleg.
-O sa accept. Spune eu in soapta.
-Perfect. Vin si te iau la 9 papusa. Sa fi gata.
Ma pupa pe obraz si pleaca trantind usa dupa el. Ma imbrac in niste blugi negrii si un tricou de culoare neagra , imi iau niste tenesi albi si o poseta de aceeasi culoare si plec sa-l vad pe Zack si sa-i spun tot ce s-a intamplat.
Cand ajung in fata inchisorii , un nod imi apare din nou in gat. Incerc sa-l inghit ,dar nu reusesc. Intru pe poarta din fier ruginit a inchisorii. Poarta scartaie asa de tare incat trebuie sa iti astupi urechile sa n-o mai auzit. Intru intr-o curte mare , iar in fata mea se intinde o cladire mare de culoare gri,cu geamuri ingradite cu fier. Cladirea asta imi aduce aminte de orfelinatul la care am stat. Daca ma gandesc mai bine chiar seamana foarte mult. Intru pe usa si un gardian ma intreaba pe cine caut , ii raspund si ma duce intr-o alta camera cu un scaun si o masa.
In timp ce asteptam ca un alt gardian sa mi-l aduca pe Zack ,inima imi batea foarte tare. Nu l-am mai vazut de ceva timp si mi-e asa dor de el. Abea astept sa-l vad.
Gardianul intra cu Zack in camera , iar eu sar la el in brate si-l sarut scurt pe buze.
Incerc sa-i spun tot ce s-a intamplat , dar nu reusesc. Mai vorbim putin , iar dupa intra gardianul care l-a adus si il duce inapoi in celula, iar eu plec spre casa.
Cand ajung acasa ,ma uit la ceas si vad ce e ora 7:30 si ma gandesc sa merg sa ma pregatesc. Arunc poseta in sufragerie si merg in baie , unde scap de toate hainele si intru sub jetul fierbinte de apa. Las picaturile fierbinti sa-mi mangaie usor corpul aspru. Ies din dus si imi iau un prosop cu care indepartez usor urmele lasate de picaturile de apa. Imi infasor corpul intr-un prosop uscat si ies din baie.
Intru in camera , unde ma imbrac cu o rochita lunga pana la genunchi de culoarea cerului. Parul in prind in coc,iar in picioare imi iau niste balerini simplii de culoare neagra.
Era deja ora 9 , iar Klaus isi face aparitia.
-Papusa esti gata?
-Da ii raspund sec.
Ies pe usa , iar in fata era parcata o limuzina de culoare neagra cu gemurile fumurii.
-------------------------------
Dupa vreo ora de merg cu limuzina,in sfarsit ajungem in fata unei cladiri mari. Cladirea avea culoarea neagra si pe ici colo cate o pata de rosu. Geamurile si usa erau fumurii.
Intram pe usa din spate. Eram intr-o incapere in care mirostea a fum si alcool. Totul era asa de intunecat , negru. Doar cateva becuri mai luminau putin incaperea.
-Buna fetelor. Le spune Klaus, iar ele in saluta la randul lor. Aceasta este Rebecca Olivera , iar de azi v-a lucra cu voi.
-Buna! Imi spun vreo 6 fete in cor.
-Ele sunt : Katherine , Eveline , Mary, Anabelle ,Lisa si Ivy.
-Imi pare bine de cunostinta. Desi nu-mi prea parea bine.
Toate erau imbracate la fel. Aveau doar niste bikini de culoare rosie cu o dantela neagra. Klaus imi intinde si mie o prereche.
-Imbraca-te in asta si treci la treaba. Eveline ii arati tu tot ce trebuie sa faca.
YOU ARE READING
Un inger in intuneric
RomanceRebecca este o fată de 17 ani lăsata de către parinţi într-un orfelinat. După ce reuşeşte să scape din orfelinat Rebecca îşi ia viaţa în propriile mâini, pornind pe un alt drum plin de întâmplări.