-Vroiam să îţi zic că de prima dată de când te-am vazut plângand mi s-a făcut milă de tine , iar după ce am realizat cât de frumoasa eşti m-am îndragostit de tine. Vreau să mergem într-o excursie cu cortul la marginea orasului într-o padure, pe marginea unui lac, dacă eşti de accord şi tu bineînteles. Pentru 3 zile.
-Bineînteles că vreau. Îi raspund eu cu o fericire în glas.
-Bine, atunci hai să ne facem bagajele.
În bagaj mi-am pus o rochie lungă pâna la genunchi de culoare roşie, o pereche de pantaloni de trening negrii, un tricou de culoarea piersicii şi încă un maieu de culoare albastră şi o pereche de blugi şi lenjerie intimă. Mi-am luat 1 pereche de balerini şi una de tenesi. După ce ne-am facut bagajul, ne-am luat şi ceva de mancare la noi. Am urcat într-o maşină de culoare neagră cu geamuri fumurii şi am mers cu ea până la marginea oraşului, după care ne-am oprit.
-De aici mergem pe jos. Îmi spune Zack cu un entuziasm de nedescris în voce , după care se apropie de mine şi mă sărută pasional de data asta. Buzele lui se dezlipesc de ale mele şi începem să păşim pe aleea pădurii. La doar câţiva kilometrii de mers pe jos am ajuns la o pajişte lungă de 2-3 kilometri, după care pădurea se zărea din nou. Era un loc parcă despins din poveşti. În faţa noastră era un lac cu nuferi înflorţi şi cu trestii. Iarba era verde , iar copacii din spatele nostru erau plini de frunze.
Era deja pe înserate , iar noi ne instalam cortul şi faceam un foc de tabără în faţa lacului. După ce ne-am instalat ne-am asejat la malul lacului şi am privit luna care semana cu un ochi uriaş ne priveşte. Era o linişte cutremuratoare, se auzea doar cantecul bufnitelor combinat cu cel al lupilor.
-Tu nu ai părinţi ? Îl intreb pe Zack , întrerupand tăcerea ce se aşternuse peste noi.
- Bada, dar mama de când s-a recasatorit cu tatăl meu vitreg nu îmi mai dă mare importanţă. Mă sună o dată la o lună să se asigure ca sunt bine. Acum ea e ocupată cu Klaus , căci el este un om foarte rau şi dacă nu face ce îi spune el o bate sau îi face alte chestii. Când încă locuiam cu el mă bătea în fiecare zi. Cand am împlinit 19 ani am decis să mă mut într-o altă casă. Am moştenit firma tatălui meu care a murit acum 2 ani de zile. Îi ştiiam toate dedesupturile , astfel mi-a revenit mie, iar eu aveam destui bani să-mi găsesc o altă locuninţă şi să scap de chin.
-Dar de ce nu ai luat-o si pe mama ta cu tine ? Îl intreb cu , curiozitate.
- Am vrut , dar când i-am zis să vină să se mute cu mine , a zis că nu vine şi ca rămâne cu Klaus pentru că îl iubeşte.
Nu-i mai spun nimic , neştiind ce să-i mai zic. Se uita la mine cu un ranjet pe faţă ce mă face să izbucnesc în râs , după care râde şi el. Doamne e asa frumos. Mă ia in brate şi mă aruncă în apa care avea vreo 3-4 metrii, neştiind că eu nu ştiam să înot. Văd cum tot ce este în jurul meu se transformă în negru , eu nemaivăzând nimic. Ţip cu ultima putere după ajutor , după care închid ochii şi simt cum mă trage ceva pe fundul apei. Curioasa îl urmaresc să văd ce mă poate trage cu aşa o putere. Când deschid ochii văd că mi s-au încolacit în jurul piciorului câteva plante. Încerc să ies la suprafaţă dar nu pot.
YOU ARE READING
Un inger in intuneric
RomanceRebecca este o fată de 17 ani lăsata de către parinţi într-un orfelinat. După ce reuşeşte să scape din orfelinat Rebecca îşi ia viaţa în propriile mâini, pornind pe un alt drum plin de întâmplări.