Cand am vazut-o cu Klaus am ramas in usa. Nu ma mai puta misca, parca am prinsesem radacini. Ce cauta cu el? De ce ea? Oare are un secret fata de mine si eu nu trebuia sa aflu? Ma doaresufletul s-o vad cu nenorocitu ala!
-Rebecca papusa, a venit cineva sa te vada! spune Klaus.
Papusa?De cand si pana cand e ea papusa lui? Vreau sa-i spun cateva , dar nu pot. Parca cineva m-a legat la gura si nu pot vorbi. Rebecca se apropie spre usa. Cand ma vede imi sare in brate , apoi imi sopteste :
-Mi-a fost dor de tine. Te iubesc asa mult. Cum ai scapat de acolo?
-O sa-ti povestesc dupa ce pleaca poataia asta. Apropo, ce cauta el cu tine aici?
-A....a....a venit sa vada daca esti acasa.
-Si ce-l intereseaza asta pe el?
-Nu stiu ...
Dupa ce am vazut-o asa speriata am luat-o in brate si am strans-o tare la piept. Nu-mi place ideea ca nenorocitul acela a fost aici , dar n-am ce face ,nu pot sa scot nimic de la ea. Poate ar fi mai bine s-o urmaresc , dar asta inseamna sa nu am incredere in ea. Nu stiu ce sa fac. Mi-e asa greu. Poate daca o mai las cateva zile n-o sa se mai comporte atat de ciudat si poate a socat-o venirea mea aici. Ma doare inima cand ma gandesc ca s-ar putea sa ma gaseasca politia si sa ma inchida la loc stiind ca nenorocitul acela intra la mine in casa, la Rebecca, la fata mea cu ochii de smarald. O iubesc asa mult , nu as mai fi in stare sa-i fac nici un rau, e lumina ochilor mei. Abea astept sa treaca toate problemele care s-au ivit intre noi si sa fie totul prefect.
----------
Deja era seara , iar politia inca nu a aparut la usa si spe sa nu o faca. Rebecca e la dus,iar eu astept sa iasa, sa o stiu langa mine chiar acum. Nu as vrea s-o las nici un mement singura ca nu cumva sa pateasca ceva.
Dupa cateva minute iese de la dus imbracata intr-o rochita scurta si un maieu. Se apropie de mine , imi da un pupic pe obraz , isi ia poseta si pleca. Incerc sa strig in urma ei , dar us de la iesire s-a auzit trantindu-se. Unde s-a dus ? De ce nu mi-a spus nimic? Chiar atat de nepsatoare e? Oare chiar nu ma mai iubeste?
Din perspectiva Rebeccai :
Ma doare sufletul ca nu pot sa-i spun tot adevarul , sa scap o data de acest chin. Daca o sa ma urmareasca si o sa ma prinda? O sa se supere pe mine si n-o sa mai vrea sa auda de mine in viata lui. Sunt o nenorocita care nu-l merita. Lacrimile imi curg siroaie pe fata.
In cateva minute ajung in fata localului numit "Bad Things".
YOU ARE READING
Un inger in intuneric
RomansaRebecca este o fată de 17 ani lăsata de către parinţi într-un orfelinat. După ce reuşeşte să scape din orfelinat Rebecca îşi ia viaţa în propriile mâini, pornind pe un alt drum plin de întâmplări.