4

7.6K 258 12
                                    

Efsanenin kardeşi Buse

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Efsanenin kardeşi Buse

Tamam. Buse seni sıkmayacağım. Bana kendini ne zaman rahat ve bu durumu aşacağını anladığın zaman lütfen anlat. Tamam mı?

Tamam.

Odadan yavaş adımlarla çıktım. Ayağım hale daha ağrıyordu. Ama biraz dinmişti. Efsane nin odasına çıktığımda odasının kapısonı tıklattım. Kapıyı açtığını görünce hemen ona;

Bana baştan tüm olanları anlatıyorsun.

Gel içeri.

Onun demesine kalmadan ben zaten içeri girmiştim. Yatağın üstüne oturdu ve konuşmaya başladı.

Annem senin babanla evlenmeden önce iki evlilik daha yaptı. Birincisinde ben oldum. İkinci evliğinde çocuğu olmadı. Kocasının kızı vardı. Yani Buse. Annem onu hiç sevmezdi. Ona hep kötü davranırdı. Annem o adamla beş sene evli kaldı. Ama adam kanser olduğu için sayılı günleri kalmıştı. Tedaviler sonuç vermiyor. Hastalığı daha da kötüye gidiyordu. En sonunda bir gün vefat etti. Buse de annem vekaleti altına kaldı. Ama annem onu bakmak istemedi sokağa attı. Ben annemle defalarca konuştum ama hiçbir fayda etmedi. Onu gizlice eve aldım. Anladı. Onunla ayrı bir ev tutacaktık. Bütün bankaları bana karşı yaptı. Ama em sonunda onu bir arkadaşımın yanında kalması için ikna ettim. İkü kişilerdi biri kız biri erkek. Buse de onların yanımda kaldı ama benim güvendiğim dostum, kardeşimi kardeşimi biriyle yatmaya zorlamış.

Ne! Ne diyorsun sen!! Buse bu yüzden mi böyle?

Evet. Tamam Gizem daha fazla konuşmak istemiyorum.

Ama. Neyse.

Zaten yarın okula gideceğiz. Git yat.

Odadan çıktığımda tekra arkama baktım ve;

İyi geceler.

Dedim Efsaneye. Odama doğru yol aldım. Bu olanlardan dolayı yorgundum ama hiç uykum yoktu. O yüzden üstümü çıkartmadan yatağa oturdum ve telefonumu ceketimün cebinden çıkartarak saate baktım. 10.23 tü. Whatsappa girip Emreye mesaj attım.

                             Emre. Uyuyor musun?

Hayır yatıyorum.
Birşey mi oldu?

                             Hayır öylesine.

Hııı.

                             Yarın bir işin var mı?

Yok. Neden?

                             Bize gel de hep                 
                             beraber kahvaltı
                             edelim.

Bakarız.

                             Bakarız yok.

Tamam. By

                             By.

Telefonumu kapatım yatağın üstüne koydum ve üstüme rahat birşeyler giymek için dolabıma ilerledim. Üstümü değiştirdikten sonra yatağıma yattım. Öylece uzandım. Uykum geliyordu. Son bir kez daha esneyip uykuya daldım.

ÜVEY KARDEŞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin