Eve geldiğimizde Efsane de kapıda bizi bekliyordu. Arabadan indiğimizde ona gülümseyerek gözlerimi yumdum. Babamdan ve Efsaneden destek alarak eve girdik. Daha sonra odaya çıktık. Yatağa yatarak biraz rahat nefes aldım.
Efsane, oğlum. Anlat istersen şimdi de sonra rahat olur dedi.
Melis abla sözlerini bitirerek odadan çıktı. Babam başımdan öptü ve o da odadan çıktı.
Ben kitapları alıp geliyorum.
Dedi. Odadan çıktı ve on saniye sonra geri geldi ve yatağımın kenarına oturarak anlatmaya başladım. Dinliyordum. Ama anlattıklaeını değil sesini. Kokusunu içime çekiyordum. Aslında yakındık hem de çok. Ama bu umrumda değildi. Biraz eğildim bana baktığında nefesi değiyordu yüzüme. Hafiften gülümsedi. Yarım. Biraz yaklaştık birbirimize. Biraz daha, sonra dudaklarımız birbirine değdi. Elini boynuma koydu, ben de yanağına. Sonra durduk.
Seni seviyorum Efsanem.
Ben de seni Sevgilim.
Sonra birbirimize sarıldık. Daha sonra ayrıldık. Dersi anlatmayı bırakarak daha çok birbirimize baktık. Beraber yaşadığmız iyi ve kötü anılarımıza baktık. Onun beni sevişine baktım. Gözlerinde ki kardeş özlemine, sevgiye,anlayışa. Hayata rağmen hayatta kalmayı başaran çocuğa baktım.
Babam odaya girdiğinde hemen eski ders anlatır halimizi aldık.
Kızım yemek yiyeceğiz. İstersen odana getirelim yemeğini.
Olur.
Efsane gel sen getir.
Efsane ve babam odadan çıktılar. Beş dakika kadar sonra Efsane odaya yemek tepsisiyle girdi. Yanıma oturarak kaşıkla kasedeki çorbadan biraz aldı ve ağzıma doğru uzattı.
Ben bebek değilim Efsane.
Hala ağzıma tutuyordu. Kaşığı ağzıma sokar sokmaz dilim yandı ve ellerimi havada çırpmaya başladım ve tepside olan su dolu bardağı başıma diktim. Baktığımda Efsane gülüyordu. Sanki benim ağzımın yanması çok komikti.
Ne gülüyorsun be!
Sana hiç yakışmıyor Gizem be lafı. Hayır hayır. Ama çok tatlıydın o yüzden güldüm. Aslında biraz da komik olmasının gerçeklik payı var yani.
Yanımda ki yastığı alarak yüzüne bastırdım.
Tamam tamam. Komik değildi. Hayır.
Yastığı yüzünden çekerek tekrar yanımda ki yerine koydum. Yemeğimin geri kalanını ben yedikten sonra Efsane tepsiyi mutfağa götürmek için odadan çıktığında ben de Emreyi aramak için telefonumu yatağın üzerinden elime aldım ve rehbere girerek Emreyi aradım. Telefonda şu meşhur kadın sesini duydum.
Aradığınız kişiye şuan ulaşılamıyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz.
İNGİLİZCESİ bla bla bla blallllllallalalal.Telefonu kapatarak komidinin üzerine koydum. Ve uyumak için biraz da olsa bu olanları unutmak rahat olmak için yorganın altına girerek kendimi uyutmaya çalıştım. En sonunda yorgun bedenim uykuya haspolarak hareketsiz kaldı.
YENİ BÖLÜM GEÇ GELECEK GALİBA.😭😖😨😱
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY KARDEŞİM
ChickLit" Ağlama! " " Sen ne konuşuyorsun ya! Babam annem öldükten 6 ay sonra evleniyor. Seni de anneni de sevmiyorum. Hemen çık odamdan, hemennn. " " Ama ben sana ne yaptım? " " Annenin babamla evlenmediği yetmiyor bir kardeşim oldun. Ve şimdi çık odamd...