20

2K 76 10
                                    

Tamam bırak! Sanki ben bilmiyormuyum benim Gizemin Efsanesi olduğumu. Ama ilk önce şu çorba bitecek.

Dedi elliyle kucağındaki içinde bir kase çorba ve havuç salatası olan tepsiyi göstererek.

Gözlerimi tamam anlamında sıkıca kapatarak elime kaşığı almak üzere tepsiye uzattım ama Efsane elimi sıkıca tutarak kaşığı almama engel oldu. Derin bir nefes alarak ve bana gülümseyerrk konuşmaya başladı.

Canım ben yediririm seni. Senin bundan sonra sen hiçbir işe elini sürmeyeceksin! Dinleneceksin. İyi şeylerden beslenecesin. Tamam mı?

Tamam aşkım.

Şimdi aç ağzını.

Aaaaaaaaa.

Elimi geri çektiğimde Efsane kaşığı eline alarak sıcak çorba dolu kasenin içerisine sokarak kaşığı doldurdu ve kaseden çıkardığında dumanların üzerinden yükseldiğini gördüm. Efsane kendine yaklaştırarak birkaç üfledikten sonra ağzıma doğru uzattı. Kaşıktaki çorbayı yuttuktan sonra beğenmişliğimin belirtisi olan garip bir ses çıkardım.

Uuuvuıvabbdnkslaözm.

O neydi Gizem!

Beğendim aşkım. Sen ne becerikliymişsin benim biricik aşkım. Dünyalara bedelim benim.

Tamam yağ yakma! Çorbanı yee!

Diyerek tepsiyi kucağıma verip yanağımcan öpücük alarak odadan dışarı çıktı. Kucağımdaki tepsiyi komidinin üzerine bırakarak çekmeceden kulaklığımı çıkardım. Telefonumu tepsiyi bıraktığım komidinin üzerinden alarak kulaklığı takıp müzik listesine girerek kulaklığı kulağıma taktım. Yorganı kaldırarak yatakta kayarak yattım ve oynat düğmesine basarak ARİANA GRANDE, LİL WAYNE---LET ME LOVE YOU şarkısını dinlemeye başladım. Bu şarkı Ariana Grandenin en sevdipim şarkılarından birydi. Aslında bu değil tek. Dangerous woman ve Everyday de var. Onun büyük bir hayranıyım. Çok tatlı bir kız. Onu çok seviyorum. İyi bir insan.

02.30 saat sonra

Hahhhhahhhh. Gözlerimi açtığımda heryer karanlıktı. Üstüme bir yorgunluk çökmüştü. Ensemde bir nefes belimde bir nesne hissediyordum. Hemen arkamı döndüğümde Efsanenin bir bebek kadar masumca uyuduğunu görünce bir anlığına gülümsedim ona karşı ve elimi dağınık ve sık saçlarına götürerek ellerimi arasında gezdirmeye başladım. Biekaç dakika böyle durduktan sonra ellerimi saçlarındana çekerek yüzüne eğildim ve küçük burnuna burnumu değdirerek dudağından bir öpücük aşldım ve yüzüm ona dönük olacak şekilde başımı yastığa koydum. Onu izlemeye başladım. Nefesini yüzümde hissedebiliyordum. Onu böyle senelerce hiç bıkmadan ama hiç bıkmadan izleyebilirdim. Benim kazma Efsanemm...






Arkadaşalar bu bölüm kısa oldu kabul bu arada instagram hesabı açtık takip ediniz. Yorumlar ve voteler








ÜVEY KARDEŞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin