10

4.9K 209 29
                                    

MERHABA ARKADAŞLAR,

Yorum yapmanız benim için çok önemli! Çünkü bana yanlışlarımı söylerseniz ben de düzeltirim bu nedenle de ortaya güzel bir hikaye çıkar. Birşey daha......

Bana hikayemi okuyup son bölümden sonra neler olabilir gelişmeler nasıl olmalı şeklinde görüşlerinizi mesaj atarsanız çok mutlu olurum. Lütfen dediklerimi yapın. Size iyi okumalar. By.

Meyveli içeceklerimiz masaya geldiğinde ben bir yudum aldım. Müzik çalmaya başladı ve kürsüden biri konuştu.

Hadi bütün çiftleri sahneye bekliyorum. Kalkmayanları ben gelip masasına kaldıracağım.

Dedi. Biz aldırmadan masada meyveli içeceklerimizi içerken adam yanımıza geldi ve elimizden tutarak bizi sahneye attı. Birkaç kişi vardı. Bize işaret ederek dans etmemizi istedi. Biz de yavaş yavaş dans etmeye başladık. Onun elleri belimdeydi. Benim ellerim ise onun boynunda. Bir kaç dakika sessiz kaldık. Busenin bugün söyledikleri aklıma gelince konuşmaya başladım.

Efsane sana birşey söylemem gerek.

Söyle.

Söylüyorum.

EFSANE' DEN

Söylüyorum derken bu cümlenin ağzından dökülüşü dudaklarına bakmamama engel olamamıştı. Ben heralde bu kızdan hoşlanmaya başlıyordum. Ve ağzından dökülen kelimelerle şok oldum.

BEN SENDEN HOŞLANIYORUM GALİBA.

Gözlerimi dudaklarından alamıyordum. Ve benim de ağzımdan şu sözler çıktı.

Ben de senden hoşlanıyorum galiba.

Gözleri parladı. Bana sarıldı. Ben de ona sımsıkı sarıldım. Ve birbirimizden ayrılarak dans etmeye devam etti. Omzuma yattı ve ;

SENİ SEVİYORUM

Dedi. Hiç böyle düşünmemiştim. Gizemle kendini böyle. Sevgilimiydik. Yoksa kardeş mi bilmiyorum. Ama benim düşüncelerim de ona karşı onun dediklerinden değişik değildi. Müzik bitene kadar dans ettik. Dansımız bittiğinde berder masay geçtiğimizde Emre de gelmişti. Buse ve Emre yani ikiside gergin görünüyordu. Busenin yanına oturarak;

Birşey mi oldu kardeşim?

Y-yok abi. Birşey yok.

Telefonumu cebimden çıkartarak Gizemle telefonumuz karıştığı zaman beni aradığında onun numarasını kaydetmiştim. Henüz yanımızdakiler bilmediği için ona mesaj attım.

Gizem san birşey soracağım.

Ben ne soracağını tahmin ediyorum. Biz seninle sevgili miyiz yoksa kardeş miyiz?

Evet. Ama bizim bu durumumuz çok saçma değil mi?

Evet. Ama seni seviyorum.

Ben de seni.

Ona bakarak gülümsedim ve telefonumu cebime soktum.

Emre Buseye birşeyler fısıldıyordu.

Ne konuşuyorsunuz siz?

Dedi Gizem. Onlarda hemen konuşmalarını kesip önlerine döndüler.

Hiç bişey yok.

Dedi Emre. Ben lavaboya gitmek için ayağa kalktım ve masadan aşağı indim.

EMRE' DEN

Buse sana birşey söylemem gerek.

Evet biliyorum. Deminden beri geveliyosun dinliyorum seni.

Şey. Şey. Buse ben senden hoşlanıyorum.

Şok olmuştu çok tatlıydı. Çok ama çok güzeldi. Yerimden kalkarak hemen kürsüye gittim ve mikrofonu açtım ve sözlerime başladım.

Merhaba arkadaşlar. Ben Emre. Şu karşımdaki masada oturan iki kız varya onların en güzeline sizin huzutunuzda bişey söylemek istiyorum. Ben Buseyi SEVİYORUM. Seviyorum. Seviyorum. Seviy.........

Yüzüme bir yumruk darbesi yiyerek yere düştüm ve Efsanenin üstüme çıktığını gördüm.

Sen benim kardeşimi mi seviyosun lan o.ç. Seni öldürürüm lan.

Onu üstümden atrak ben de onun üstüne atıldım.

Evet seviyorum. Seviyorum.

Herkes bizi ayırmamya çalışıyordu. Kızlarda baş ucumuzdaydı. Efsane konuşmaya başladı.

Sen benim kardeşimi ne ara gördün, beğendin, sevdin lan y.r.a.

Bana onlarca darbe vurdu. Buse bağırmaya başladı.

Yeterrrrrrrrrrrrrrrr... Yeter

Belki gelişmeler hızlı olmuş olabilir. Belki bu bölüm saçma olmuş olabilir. Ama lütfen beğenin ve yorum yapın...😃😉😄...





ÜVEY KARDEŞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin