Birkaç arkadaşımızın YENİ BÖLÜM NE ZAMAN GELİR... Yorumlarıyla dayanamayıp yeni bir bölüm yazmaya karar verdim. Bu aralar yazamıyorum teogum var malum bu yüzden inşallah yeni bölümümü beğenirsiniz.
Kulaklarımda bebeğimiz deyişi defalarca yankılanlandı. Kalbim yeriden çıkacak gibiydi. Kendimi heyecandan dolayı ayakta zor tutuyordum. Yavaş adımlarla Gizemin yanına yaklaşarak duvaın kenarındaki sandalyeyi çekerek yanına oturdum ve elini avuçlarımın içine aldım. Gözleri ağlayacakmış gibi duruyordu. Elini dudaklarıma götürerek o güzel ellerindenöptüm ve başıma ona döndürerek;
Bizim bebeğimiz.
Dedim ve Gizeme sıkıca sarıldım. Ağladığını duyabiliyordum. Bunlara gerekse mutluluk gözyaşıydı. Mutluluktandı. Birbirimizden ayrılarak konuşmaya başladık.
Hala inanamıyorum Efsane. Bir çocuğumuz olacak.
Ben de aşkım. Ne zaman taburcu olacaksın acaba? Hem kaç aylıkmış?
Benim büyük serserim. İnşallah o da babası gibi serseri olmaz. Tabi erkek olursa. Hem aylık değil daha Efsane. Üç haftalık.
Bence erkek olacak. Bak görürsün. Ona en iyisinden bir galatasaray forması da alırım ben. Gezeriz hergün. Ortalığın tozunu attırırız.
Yok ya beyfendi. Bir kere o kız olacak. Benim kızım bjkli olacak. Biz onunla herşeyi yapıcaz. Ben onun saçlarını öreceğim. Beraber pasta yapacağız.
Onun bu güzel duygularını dile getiriken gözlerine kapılmamak mümkün değil ki. İyi sevmişim. İyi ki evlenmişim. İyi yanındayım. Bir de bebeğimiz olunca tam bir eş gibi hissettim kendimi. Ben baba oluyorum. Baba. Baba.
GİZEM' DEN
Efsanenin bu deli tavırları benim gülmeme yol açıyordu. Kocamken ayrı bir kişilik, babaykrn ayrı bir kişilik oldu. Ama bu hali çok tatlı. Anne ve baba oluyoruz. Biz ebeveyn oluyoruz. Efsane ellerimi elleriyle tutarak gözlerimin içine masum bir köpek yavrusu gibi bakıyordu. Bu arada ben söze başladım.
Aşkım ne güzel olur düşünsene evde cırlayan küçük bir k....
Erkek çocuğu.
Hayır kız çocuğu var.
Dedim gülümseyerek. Sonra sözüme devam ettim.
Koşuyo, yarmazlık yapıyor, evi dağıtıyo felan çok yaramaz bir çocuğumuz olduğunu düşünsene! Eğer böyle olursa ben çalışırım sen bakarasın çocuğumuza.
Yok olur mu hiç aşkım. Sen yorulursun bdn çalışırım.
Seni seviyorum Efsane.
Ben seni seviyorum. Ama senin hiç bilmediğin ve tahmin edemeyeceğin kadar aşkım. Sen benim meleğimsin.
Sen de Gizemin Efsanesisin.
Bence bu bölüm biraz kısa ve sıradan oldu uzun zamandan beri yazmıyordum. Ama diğer bölümler daha uzun ve heyecanlı olacak. Yorumlarınızı bekliyorum ve tabi beğenilerinizi de. BY...
22:52
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY KARDEŞİM
ChickLit" Ağlama! " " Sen ne konuşuyorsun ya! Babam annem öldükten 6 ay sonra evleniyor. Seni de anneni de sevmiyorum. Hemen çık odamdan, hemennn. " " Ama ben sana ne yaptım? " " Annenin babamla evlenmediği yetmiyor bir kardeşim oldun. Ve şimdi çık odamd...