- A wy co tutaj robicie? Ciekawe co na to Martyna!- powiedział zdziwiony Jaś
- Nie jestem już z Martyną! A Paula jako jedyna z wszystkich tu zgromadzonych osób wysluchała mnie i mi próbowała pomóc! - powiedział zdenerwowany Filip
- Dlaczego tego nam nie powiedziałeś? - zapytał spokojnie Janek
- Widziałem że ty piszesz z jakąś dziewczyną na telefonie a chłopcy byli zajęci rozdawianiem autografów. - mówił cicho Smav - Nie chciałem się narzucać a poza tym nawet nie zwracaliscie na mnie uwagę! - dokończył wręcz szeptem Filip.
- Przepraszam - spuścił w dół głowę Janek
-Nic się nie stało. Ale proszę nie przypominają mi o Martynie, nie chcę jej znać! - powiedział smutno - Dzięki Paula za pocieszenie i za ten zmarnowany czas na siedzenie tu ze mną. - przytulił mnie ponownie
- Ten czas nie był zmarnowany. - oderwałam się od tego uścisku.
- Przepraszam że się nie przedstawiłem Janek - powiedział do mnie i podał mi dłoń
- Paula! Miło mi -przedstawiłam się.
- Fajna koszulka - powiedział i uśmiechnął się
-No wiem! - uśmiechnęłam się szeroko - Wkońcu to JDabrowsky Wear.
- A ciebie co tutaj sprowadza?- zapytał mnie Filip
- Miałam spotkać się tutaj z pewną osobą... O kurde on czeka na mnie gdzieś tutaj. - powiedziałam - Lecę go szukać. Pa!
O w dusze Janek! Ale on musi się okropnie czuć, najpierw się z nim umawiam a teraz go olewam. Muszę go jakoś znaleźć, nie mam pojęcia jak ale muszę!
- Może ci pomożemy? - Zaproponował Smav
- Napewno go nie znacie, ja sama go nigdy nie widziałam. Piszemy razem od tygodnia. Bardzo go polubiłam i miałam się z nim dziś spotkać.
-Paula?! To ty? - powiedział JDabrowsky - To ja Janek
- No chyba sobie żartujesz. - po patrzyłam na niego
- Mogę ci pokazać nasze wiadomości jak nie wierzysz! - mówiąc zaczął wyciągać telefon z kieszeni.
- Wiedziałam! - krzyknęłam i mocno się do niego przytuliłam a on odwzajemnił ten uścisk.
- Ej! Ja tu jestem. - powiedział z uśmiechem Filip
-No przecież cię widzę - powiedział Jasiek - A co zazdrosny ze dziewczyna mnie przytula? - zaczął się głośno śmiać
-Żebyś wiedział! - Filip również zaczą się śmiać
- Wy już chyba musicie iść do swoich widzów to chyba dla nich tu jesteście!
- Teoretycznie tak ale możemy resztę tego dnia spędzić razem! Chodź z nami. - zaproponował Filip
- W sumie nie mam nic lepszego do robienia!
Szliśmy tyłem do stoiska JDabrowsky Wear aby szybciej tam dotrzeć i nie być co chwile zaczepianym przez fanki. Janek opowiadał Smavowi historie o tym jak się poznaliśmy. Gdy dotarliśmy na miejsce było tam pełno fanek Jasia. Podszedł on bliżej ich i zaczął robić sobie z nimi zdjęcia. Filip stał obok mnie ale po chwili dołączył do Janka. Oparłam się o regał z koszulkami i wyciągnęłam telefon. Weszłam na PZJ i dostrzegłam post na którym było moje zdjęcie z pytaniem "Czy ktoś wie kim jest ta dziewczyna? Przyszła razem z Jankiem i Smavem może ktoś ją zna?" W komentarzach było wiele różnych teorii jedni twierdzą że jestem Martyną dziewczyną Filipa inni że poprostu znajomą chłopaków. Nagle podszedł do mnie Janek wziął mnie za rękę i zaprowadził do barierek. Stanął za mną położył ręce na moich biodrach i oparł głowę na moim ramieniu. Czułam się bardzo niezręcznie tej pozycji a szczególnie przez to że patrzy na mnie dosyć dużo grupa widzów Janka.
CZYTASZ
Nieznajomy... |JDabrowsky
FanfictionNieświadoma Paula pisze ze swoim idolem JDabrowsky na pewnym portalu społecznościowym. Janek ukrywa przed nią kim jest więc Paula niczego się nie domyśla. Jak długo Janek będzie to ukrywał? A może sam jej o tym powie?