10

474 36 5
                                    

To już dziś! Nie mogę w to uwierzyć! Jadę dziś na drugi koniec Polski wraz z moimi idolami! Chociaż to Już teraz są moi przyjaciele, przynajmniej dwóch z pięciu. Do wyjazdu mam jeszcze kilka godzin, wstałam dziś bardzo wcześnie bo jakoś nie mogłam spać. To pewnie przez te emocje, nie mogę się doczekać tego wyjazdu! Wszystko jest spakowane, ale... ja nie wiem gdzie mam czekać!  Musze napisać do Jasia i dowiedzieć się gdzie się spotykamy! Jest dopiero 7:41 napisze za godzinę, jeszcze go obudzę. Niech się wyśpi, czeka nas długa  droga.

Poszłam zjeść śniadanie i  chwile rozmawiałam z mamą. Weszłam na YouTube aby oglądnąć kilka filmików, i zanim się obejrzałam  była już 9:29 Teraz to już chyba mogę napisać do Jasia.

Ja: Hej! O której mamy dokładnie ten pociąg i gdzie ja mam na ciebie czekać?

Janek: Ja po ciebie przyjadę, czekaj w domu :D

Ja: Nie musisz! Dam rade dojść  do dworca!

Janek: Masz czekać w domu! Bo cię nigdzie nie wezmę xD 

Ja: No dobra! Ale ty mnie za bardzo wręczasz!

Janek: Każda księżniczka jest przez kogoś wyręczana! Ja będę tym kimś 8))

Ja: Ale ja nie jestem księżniczką!

Janek: Dla mnie jesteś!  :*

Ja: Miło mi^^ To jak tak to ty jesteś księciem! :*

Janek: Oczywiście! Dobra ja się  jeszcze spakować musze. PA!

Ja: To nie przeszkadzam. Pa!

Ale on jest miły. Nigdy nie poznałam kogoś tak wspaniałego!  Mam nadzieje ze cała ekipa taka jest. Muszę jeszcze włożyć kilka rzeczy do walizki i będę gotowa! Do wyjazdu mam jeszcze 2 godziny, trochę dużo czasu. Zaczęłam grzebać w komputerze, na pulpicie dostrzegłam grę -Minecraft. Kiedyś dużo czasu przeznaczałam na gre, nawet całkiem dobra w tym byłam. Wbiłam na serwer jasMC.pl bo innych nie znałam. Wybrałam tryb sky wars bo w ten najbardziej lubiłam grać. Pierwsza arenę wygrałam, i kilka kolejnych. Gralam w to dosyć długo aż drzwi mojego pokoju się nie otworzyły, myślałam że to znow mama, wiec nie przerwała gry. Tajemnicza postać zamierzała w moją stronę ale ja dalej grałam, poczułam zapach męskich perfum. Szybko się odwróciłam i dostrzegłam Jasia. Szybko ściągam słuchawki i uścisknełam mocno chłopaka.

- Bardzo dobrze grasz - powiedział

- Dziękuję, przepraszam ale cie nie zauważyłam

- Nic się nie stało a teraz bierz te walizki i chodź! -rzekł Janek

Wzięłam walizkę ale po chwili Jaś mi ja zabrał to twierdził że jest dla mnie za ciężka. Pożegnałam się z rodzicami i ruszyłam wraz z Jankiem w stronę taksówki. Dojechaliśmy na dworzec i pozostało nam już tylko czekać na pociąg. Dowiedzialm się ze jedziemy jeszcze z Skkfem A reszta innym pociągiem i będą jutro. Pociąg podjechał a w nim Jasiek dostrzegł Floriana.

-Cześć Florek! - przywitał się Janek - To jest Paulina - wskazała na mnie

-Hejka! - przywitał się a ja go przytuliłam - Janek mi dużo o tobie opowiadał, ale nie wspominał że lubisz się przytulać! - zaśmiał się Florek

- I to jak! Uwielbiam - dołączyłam do Skkfa i razem z nim się śmiałam

- No dobra chodźmy usiąść co tu będziemy tak stać -zaproponował Janek

°°°°°°°°°
Hejka!
500 słów ❤
Mam nadzieje że ten rozdział się wam podobał (dajcie znać w komentarzu). Następnym jak zawsze będę w sobotę.

Bardzo ale to bardzo dziękuję za 480 wyświetleń ❤ Jesteście kochani ❤ Nie sądziłam że będzie 50 a tu prawie pół tysiąca 😍 Nie wiem jak ja mam wam dziękować ale jak do środy wbije 500 wyświetleń to nowy rozdział pojawi się nie tylko w sobotę ale również w środę ❤ Możecie też podesłać to ff do swoich znajomych, byłam bym bardzo wdzięczna❤ Napiszcie w komentarzu co o tym sądzicie 💬

Standardowo będę żebrać o
🌟⭐Gwiazdki ⭐🌟
&
💭💬Komentarze 💬💭

Kinqusia

Nieznajomy... |JDabrowskyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz