Έπιασε το μπουκαλάκι και σηκώθηκε όρθιος. «Σε νιώθω σαν την καλύτερή μου φίλη» χαμογέλασε πλατιά. (JK ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΠΕΙ. ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ PART ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ASDFGHJKL). ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ!
-
Έπιασε το μπουκαλάκι και σηκώθηκε όρθιος. «Εί-είπα ότι- Τίποτα» συνέχισε να μπερδεύει τα λόγια του.
«Nah. Κάτι θέλεις να μου πεις, Haz» συνοφρύωσα.
Άνοιξε το καπάκι και ήπιε λίγο νερό.. Μετά το έκλεισε και κοίταξε αμήχανα το πάτωμα του πάρκου.
Πλησίασα και στάθηκα απέναντί του περιμένοντας έστω να πει κάτι.
«Okay.... Νιώθω μπερδεμένα, αλλά νομίζω πως δε σε βλέπω ως μία απλή φίλη μου» έτριψε τον σβέρκο του. «Ε-εννοώ ότι είχα αρκετές κοπέλες φίλες στη ζωή μου, αλλά για καμία δεν ένιωθα τα συναισθήματα που νιώθω για 'σένα» πείραξε το πλαστικό μπουκαλάκι.
«Τι;!» ρώτησα μπερδεμένα. «Τι νιώθεις δηλαδή;» του έδωσα θάρρος να συνεχίσει.
«Νιώθω παράξενα! Κάθε φορά που η οθόνη του κινητού μου αναβοσβήνει και βλέπω το όνομά σου, χαμογελάω αυτόματα. Περιμένω ανυπόμονα να περάσουν οι ώρες για να σε δω... Πιάνω τον εαυτό μου να σε σκέφτεται σχεδόν κάθε λεπτό της ώρας. Θέλω να περνάω τον ελεύθερο χρόνο μου μαζί σου. Όλα αυτά μου φαίνονται τόσο καινούρια. I mean, έχω ερωτευτεί ξανά στη ζωή μου και ποτέ δεν ένιωθα τόσο δυνατά πράγματα. Δες με! Όταν σου μιλάω κοκκινίζω, σαν κανένα παιδί, και νιώθω απίστευτα χαζός μπροστά σου. Εννοώ... Ότι είσαι τόσο έξυπνη και αστεία και υπερβολικά όμορφη και νιώθω... Weird af. Πως γίνεται να είμαι τόσο τυχερός που σε έχω στη ζωή μου; Όλα πριν, σε γνωρίσω, μου φαινόταν ανούσια».
Η καρδιά μου άρχισε να χτυπάει δυνατά και έμεινα να τον κοιτάω χαμένη για λίγο.
«Είσαι ο Harry Styles! Πως γίνεται να σου φαινόταν όλα ανούσια;» ρώτησα τελικά.
Σήκωσε τους ώμους του. «Όταν ο μισός κόσμος σου συμπεριφέρεται λες και είσαι ό,τι πιο ιδιαίτερο υπάρχει και ο άλλος μισός ως ό,τι χειρότερο μπορείς να φανταστείς, τότε μπορεί να πέσεις σε ένα μαύρο κενό. Μου αρέσει να είμαι ο Harry Styles, αλλά μερικές φορές χρειάζομαι απλώς να είμαι ο Haz και... Μόνο εσύ κατάφερες να με κάνεις να νιώσω ο εαυτός μου, Olivia!» απάντησε.
Πήρα μία βαθιά ανάσα για να συνειδητοποιήσω τι στο καλό γίνεται. Okay.... Κοίταξα, για λίγο, γύρω μου μόνο για να δω ότι δεν ονειρεύομαι.
ESTÁS LEYENDO
𝐓𝐞𝐱𝐭𝐢𝐧𝐠
FanficΟ διάσημος ανά τον κόσμο τραγουδιστής Harry Styles, και πλέον πρώην μέλος των One Direction, βρίσκεται σε απόγνωση. Κανείς και τίποτα δεν μπορεί να τον καταλάβει. Μέχρι που ένα λάθος μήνυμα, τη σωστή στιγμή γίνεται η αιτία να γνωρίσει την Olivia: μί...