70. Γαμήσου.

4.7K 595 123
                                    

«Μου έχει λείψει να σε κερδίζω στο PlayStation» ο Niall περπάτησε δίπλα μου.

Χαχάνισα. «Ow please, Ν.. Ακόμη μου χρωστάς ένα menü στα McDonalds» άνοιξα το μπουκαλάκι και ήπια λίγο νερό.

«Είσαι τόσο κακιά» σχεδόν χαχάνισε και γέλασα μαζί του. 

Συνεχίσαμε να προχωράμε ο ένας δίπλα στον άλλο συζητώντας διάφορα.. Μπροστά μας είναι δύο μεγαλόσωμοι σωματοφύλακες του Niall και ανοίγουν τον δρόμο ώστε να περάσουμε ασφαλείς.

«Είσαι εντάξει;» ρώτησα τον Niall όταν φτάσαμε στις κερκίδες.

I mean, είναι κλειστοφοβικός.... Δε θέλω να καταλήξουμε σε κανένα νοσοκομείο.

«Gosh... Κόντεψα να πεθάνω εκεί πέρα» είπε και χαχάνισα.

«Θα σου κάναμε ωραία κηδεία όμως» τον πείραξα.

Τον ακούσα να γελάει σιγά και αμέσως μετά να λέει στους σωματοφύλακές του να καθήσουν κάπου ώστε να δούνε τον αγώνα..

«Θέλεις να πάρουμε πατατάκια;» με ρώτησε μόλις πέρασε ένας άνδρας με διάφορα snacks.

«Δε τα ρωτάνε αυτά» είπαμε ταυτόχρονα και γελάσαμε.

Φώναξαμε τον άνδρα με το κόκκινο καπέλο και αγοράσαμε διάφορα πατατάκια και δύο αναψυκτικά.. Όταν ήρθε η ώρα να τον πληρώσουμε, σχεδόν ικέτευσα τον Niall να πληρώσω εγώ, και εκείνος μετά από περίπου 10 λεπτά δέχτηκε.

«Σε πόση ώρα ξεκινάει;» ρώτησα καθώς άρπαξα μερικά πατατάκια από τη σακούλα.

Σήκωσε τους ώμος του και συνέχισε να μασάει. «Σε 15 λεπτά πάνω κάτω,» απάντησε. «Θέλω να σε ρωτήσω κάτι» μουρμούρισε κάπως αμήχανα.

Ωχ.....

«Τι;» χαμογέλασα.

«Σε πειράζει να έρθει.. Και.. Μία φίλη μου εδώ;» έτριψε τον σβέρκο του και γούρλωσα τα μάτια μου.

«HOERAN! Βρήκες κοπελά;» προσπάθησα να μην ουρλιάξω από ενθουσιασμό και εκείνος γέλασε.

«Well, μου αρέσει η Demi» μουρμούρισε και τα μάγουλά του κοκκίνησαν.

Συνοφρύωσα μπερδεμένα.

«H Demi Lovato,» εξήγησε. OW.....

Έμεινα να τον κοιτάω, χωρίς να ξέρω τι να πω, και συνέχισα να μασουλάω πατατάκια από την σακούλα..... Demi Horan. Hm.. Δεν είναι άσχημο. Okay. Chill, Olivia...

«Εννοείται να έρθει!» απάντησα ενθουσιασμένα και αμέσως το χαμόγελό του εμφανίστηκε.

𝐓𝐞𝐱𝐭𝐢𝐧𝐠حيث تعيش القصص. اكتشف الآن