Η φωνή του Elvis Presley παίζει μελωδικά από το pick-up που έχει αφήσει ο Harry πάνω στο τραπέζι της κουζίνας.. Με κρατάει απαλά στα χέρια του και χορεύουμε σιγανά με τα εσώρουχά μας όσο το σπίτι μυρίζει κρέπες και μερέντα.
«It's now or never..» ψιθύρισε στο αυτί μου. «Kiss me, my darling» σιγοτραγούδησε.
Έκλεισα στιγμιαία τα μάτια μου και χωρίς προειδοποίηση τον φίλησα αμέσως.. Ένιωσα το χαμόγελό του πάνω στα χείλη μου, τα χέρια του σφίχτηκαν περισσότερο γύρω από την μέση μου και με ανασήκωσε για να τον φτάνω καλύτερα. Χαχάνισα μέσα από το φιλί και δάγκωσα ελάχιστα την γλώσσα του.
«Έλα μαζί μου» αποτραβήχτηκα λίγο.
«Που;» ρώτησε χαμογελώντας.
«Curiosity killed the cat» σιγουτραγούδησα και τον άκουσα να γελάει.
Έπιασα απαλά το χέρι του και εκείνος έμπλεξε στο άψε σβήσε τα δάχτυλά μας. Μακάρι να μην χάναμε ποτέ αυτή τη στιγμή. Μακάρι να μέναμε για πάντα έτσι... Gosh.
«Sooo, θέλεις να γελάσεις;» έπεσα στον καναπέ και άρπαξα το κινητό από την επιφάνεια του τραπεζιού.
Έπεσε πάνω μου προσεκτικά για να μη με σκάσει και ακούμπησε το κεφάλι του στο στήθος μου.. Με το ένα μου χέρι χάιδεψα απαλά τα μαλλιά του και με το άλλο άνοιξα το κινητό μου και μπήκα στο app store.
«Εννοείται!» απάντησε.
Κατέβασα την εφαρμογή του Wattpad και προσπάθησα να θυμηθώ το όνομά μου και τον κωδικό. Πάτησα: Oliviia και έναν κωδικό στην τύχη και μπήκα με την πρώτη προσπάθεια! YuhuUuUuu!!!
«Twisted» αναφώνησα προσπαθώντας να συγκρατήσω το γέλιο μου.
«Τι;» στράβωσε. «Τι έκανα;»
Γέλασα. «Σε εμένα τίποτα, στην Anne Marie όμως; Πολλά, κόπανε».
«Ποια είναι αυτή η Anne Marie τέλος πάντων;» ρώτησε.
Μέσα από τα γέλια μου μπήκα στην ιστορία που δημοσίευα παλιά στο Wattpad και ποτέ δεν κατάφερα να τελείωσω.. Έπιασα το χέρι του Harry και αφού άνοιξα την παλάμη του τού έδωσα το κινητό μου για να διαβάσει μόνος του αφού του εξήγησα πρώτα κάποια πράγματα.
[...]
«Olie, Olie μωρό μου ξύπνα..» η βραχνή φωνή του Hazza με έκανε να ανοίξω το ένα μου μάτι.
Κοίταξα γύρω μου μόνο για να δω τον ήλιο να ανεβαίνει έξω από την μεγάλη τζαμαρία και τον εαυτό μου να είναι σκεπασμένος με μία βελούδινη, γκρι κουβέρτα.. Τι στο καλό; Τι ώρα είναι; Αποκοιμήθηκα;
«Γιατί είσαι ξύπνιος;» έτριψα τα μάτια μου.
«Τι γίνεται παρακάτω; Huh..» ξάπλωσε δίπλα μου. «Στο Twisted εννοώ! Γιατί είμαι τόσο κόπανος; Ehhh.. Γιατί ο Harry της ιστορίας είναι τόσο μαλάκας εννοώ» διόρθωσε τα λόγια του.
Γέλασα. «Harry, είναι πολύ νωρίς για να βιώσω το πόσο weirdo είσαι,» άλλαξα πλευρό. «Άσε με να κοιμηθώ τώρα..» γκρίνιαξα.
Ανάθεμα την ώρα και τη στιγμή που του έμαθα την εφαρμογή.. Δε μου φτάνει που νυστάζω, θα έχω και τον Harry να μου κάνει ερωτήσεις για μία ξεχασμένη ιστορία.
«Πότε θα ανεβάσεις επόμενο κεφάλαιο;» φίλησε τον ώμο μου.
«Ποτέ!» απάντησα.
Παράτησε το κινητό μου στο τραπέζι και έπειτα τύλιξε το χέρι του γύρω από την κοιλιά μου.. Σκεπάστηκε και αυτός με την κουβέρτα και λογικά πρέπει να έκλεισε τα μάτια του γιατί η ανάσα του χαλάρωσε μέσα σε δευτερόλεπτα. Βάζω στοίχημα θα αποκοιμηθεί πιο γρήγορα από εμένα.
«Γιατί ποτέ;» μουρμούρισε στο μπράτσο μου νυσταγμένα.
Ξεφύσησα και έπιασα απαλά το χέρι του για να ησυχάσει και να κοιμηθεί...
«Γιατί μπορώ» ψιθύρισα. «ΑΣΕ ΜΕ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΩ, weirdo» σχεδόν φώναξα.
Ο Harry δεν απάντησε καν πράγμα που με έκανε να παραξενευτώ γιατί αυτός ΠΑΝΤΑ μιλάει.. Γύρισα πλευρό ώστε να τον βλέπω και κατάλαβα ότι αποκοιμήθηκε. Αφού τον σκέπασα καλύτερα με την κουβέρτα, άφησα ένα απαλό φιλί στα χείλη του και τον αγκάλιασα σφιχτά προτού αποκοιμηθώ κι εγώ.
-
Κουράστηκα να γράφω. Θα τελειώσω το texting και μετά δε ξέρω πότε θα ανεβάσω στις άλλες μου ιστορίες.
YOU ARE READING
𝐓𝐞𝐱𝐭𝐢𝐧𝐠
FanfictionΟ διάσημος ανά τον κόσμο τραγουδιστής Harry Styles, και πλέον πρώην μέλος των One Direction, βρίσκεται σε απόγνωση. Κανείς και τίποτα δεν μπορεί να τον καταλάβει. Μέχρι που ένα λάθος μήνυμα, τη σωστή στιγμή γίνεται η αιτία να γνωρίσει την Olivia: μί...