| Harry's POV |
Προχώρησα στην κουζίνα τρίβοντας τα μάτια μου και αφού άρπαξα ένα ποτήρι το γέμισα με λίγο νερό και ήπια.. Όταν o Max έτρεξε κοντά μου κάθησα στα πέλματα και χάιδεψα το απαλό τρίχωμά του.
«Πεινάς, έτσι;» ρώτησα κατσουφιάζοντας. «Hm.. Ο μπαμπάς θα σου δώσει να φας» σηκώθηκα όρθιος και άνοιξα το ψυγείο.
Ο Max γάβγισε προσπαθώντας να πηδήξει μέσα στο ψυγείο και εγώ γέλασα λέγοντάς του να ηρεμήσει.. Έβγαλα το πιάτο με το φιλέτο κοτόπουλο και το έβαλα στο φούρνο μικροκυμάτων για να ζεσταθεί.
Σχεδόν 2 λεπτά αργότερα και το έβγαλα.. Γέμισα τη μία θήκη του μπολ του Max με καινούριο νερό και στην άλλη έριξα το φιλέτο. Εκείνος όρμηξε γρήγορα και άρχισε να τρώει.. Wow! Κάποιος πεινούσε πολύ.....
Άρπαξα το iphone μου από τον πάγκο της κουζίνας και αφού περπάτησα στο σαλόνι έπεσα στον γωνιακό καναπέ.. Άπλωσα τα πόδια μου μπροστά και τελικά αποφάσισα να μπω στο Instagram.
Ξεφύσησα κοιτώντας πράγματα στην αρχική μου.. Βαριέμαι τόσο. Oh! Έκανα like σε μία φωτογραφία που ανέβασε η Gemma και σε μία που ανέβασε ο John Legend από τα Oscar.... Okay. H Emma Stone ήταν πανέμορφη χθες βράδυ.
Κατέβηκα πιο κάτω και χαμογέλασα ασυναίσθητα μόλις είδα την photo που ανέβασε η Olivia πριν περίπου 1 ώρα.. Είναι με μία φίλη της, φοράει ένα κόκκινο φαρδύ φούτερ και στη περιγραφή γράφει «double trouble». Γιατί είναι τόσο όμορφη όταν κάνει γκριμάτσες.....¿ Το δέρμα της μοιάζει τόσο απαλό. God.
Πάτησα like και χωρίς να χάσω χρόνο σχολίασα μία καρδούλα. Χάζεψα, για λίγο, το profil της και τελικά αποφάσισα να κάνω κάτι για να περάσει η ώρα..
«Πως λειτουργεί αυτό το πράμα;» μουρμούρισα μόνος και στα επόμενα δεύτερα βρήκα πως κάνουμε Live στο Instagram.
Duh, επιτέλους!
Ξάπλωσα στον καναπέ και η camera του κινητού άρχισε να τραβάει.. Συνοφρύωσα μέχρι που είδα το πρόσωπό μου να πετάγεται στην οθόνη. Απομάκρυνα ελάχιστα το κινητό και άρχισα να διαβάζω τα comments.. Wow. Με βλέπουν ήδη 27,000 άτομα.
«Uhm.. Hi,» κούνησα το χέρι μου και χαμογέλασα αχνά.
Έμεινα σιωπηλός να διαβάζω όλα τα σχόλια που αφήνουν κάτω από το Live:
«Hot».
«Σε αγαπάω».
«OMG HI».
«Γιατί δε μιλάς;».
«Θέλω να ξαπλώσουμε μαζί».
«Είσαι μόνος στο σπίτι;».
«LOUIS + HARRY».Γέλασα όταν διάβασα το τελευταίο comment και έβηξα λίγο..
«Uhm.. Βαριέμαι τόσο, guys» πείραξα το πρόσωπό μου. «I mean.....» σταμάτησα να μιλάω ξαφνικά γιατί ξέχασα τι ήθελα να πω.
ESTÁS LEYENDO
𝐓𝐞𝐱𝐭𝐢𝐧𝐠
FanficΟ διάσημος ανά τον κόσμο τραγουδιστής Harry Styles, και πλέον πρώην μέλος των One Direction, βρίσκεται σε απόγνωση. Κανείς και τίποτα δεν μπορεί να τον καταλάβει. Μέχρι που ένα λάθος μήνυμα, τη σωστή στιγμή γίνεται η αιτία να γνωρίσει την Olivia: μί...