Και μόνο που το έγραψα αυτό το part στενοχωρήθηκα νιώθοντας ότι μπορεί να στενοχωριέται όντως για τέτοιους λόγους.. Anywaaay, enjoy & comment.
Μόλις χτύπησε το κουδούνι παράτησα το κομμάτι της pizza μέσα στο κουτί και σηκώθηκα από τον απαλό καναπέ παραξενεμένη. Κοίταξα από το ματάκι της πόρτας μόνο για να δω τον Harry να στέκεται έξω.. Άνοιξα γρήγορα και συνοφρύωσα μόλις τον είδα να στέκεται μπροστά μου.
«Είναι 2 το ξημέρωμα.. Τι στο καλό κάνεις τέτοια ώρα εδώ;» ρώτησα γεμάτη περιέργεια.
Ευτυχώς και οι δύο γονείς μου λείπουν σε επαγγελματικό ταξίδι. Με κοίταξε με ένα μπερδεμένο ύφος και έκανα άκρη..
«Ah.. Μπες μέσα, weirdo» ψιθύρισα και αφού σιγουρεύτηκα πως δεν είναι κανείς άλλος μαζί του έκλεισα την πόρτα.
Τα μαλλιά και τα ρούχα του Harry είναι μούσκεμα από τη βροχή, που ρίχνει έξω, και στα χέρια του κρατάει ένα άδειο μπουκάλι μπύρας. Hm.. Okay. Πραγματικά, δεν έχω ιδέα τι συνέβη. Υποτίθεται ότι απλώς θα έβγαινε έξω με κάποιους φίλους του.
«Μπορείς να καθήσει-» πήγα να πω, αλλά τον είδα ήδη να πέφτει με φόρα στον γκρι καναπέ του σαλονιού και χαχάνισα.
Έπιασα ένα μικρό μπουκαλάκι νερό από το ψυγείο και μόλις επέστρεψα στο σαλόνι είδα όλα τα κομμάτια της pizza να λείπουν από το κουτί.. Ακόμη και αυτό που είχα προλάβει να δαγκώσω πριν χτυπήσει το κουδούνι.
«So... Δεν πεινούσες καθόλου βλέπω» μουρμούρισα ειρωνικά δίνοντάς του το μπουκάλι.
Το άνοιξε και ήπιε λίγο νερό. «Kinda» απάντησε και γέλασε με τον εαυτό του.
Τράβηξα τα πόδια του για να καθήσω στον καναπέ και μόλις βολεύτηκα, εκείνος τα ακούμπησε πάνω μου και χαχάνισε.
«Πόσο έχεις πιει;» ρώτησα προσπαθώντας να μη γελάσω με τη συμπεριφορά του.
«1.. 2.. 3.. 7-5-8 ποτά» μέτρησε μπερδεμένα με τα δάχτυλά του.
Κούνησα θετικά το κεφάλι μου και ο Harry άρπαξε το τηλεκοντρόλ και άλλαξε κανάλι στην τηλεόραση.. Το άφησε στο Disney Channel και ανέβασε λίγο την ένταση.
«YEAAAH! HANNAH MONTANA» φώναξε ενθουσιασμένα μόλις συνειδητοποίησε ποια σειρά παίζει και γέλασα.
Βολεύτηκα στον καναπέ και αποφάσισα να μη ρωτήσω τίποτα παραπάνω μιας και είναι τόσο μεθυσμένος.. Βασικά, θέλω πολύ να μάθω πως ήρθε εδώ και μάλιστα χωρίς security ή κάτι, αλλά κρατιέμαι.
ESTÁS LEYENDO
𝐓𝐞𝐱𝐭𝐢𝐧𝐠
FanficΟ διάσημος ανά τον κόσμο τραγουδιστής Harry Styles, και πλέον πρώην μέλος των One Direction, βρίσκεται σε απόγνωση. Κανείς και τίποτα δεν μπορεί να τον καταλάβει. Μέχρι που ένα λάθος μήνυμα, τη σωστή στιγμή γίνεται η αιτία να γνωρίσει την Olivia: μί...