| Olivia's POV |
Το ξυπνητήρι του κινητού μου άρχισε να χτυπάει σαν τρελό και εγώ το έκλεισα εκνευρισμένη.. Είναι Σάββατο! Γιατί στο καλό έβαλα ξυπνητήρι; Wait, δε θυμάμαι να έβαλα καν ξυπνητ- Άρχισε να χτυπάει ξανά και μόλις είδα ότι με παίρνει τηλέφωνο ο Harry, το σήκωσα αμέσως.
«Στις 4 το πρωί;» ρώτησα έτοιμη να αποκοιμηθώ ξανά. «Σοβαρά τώρα, weirdo;» σχεδόν γκρίνιαξα.
Κουκουλώθηκα με το πάπλωμα και έκλεισα τα μάτια μου.. Η βραχνή φωνή του ακούστηκε από την άλλη γραμμή και χαμογέλασα ασυναίσθητα.
«Τώρα γύρισα, baby» είπε λες και ήταν απόλυτα φυσιολογικό.
«Που ήσουν ως τέτοια ώρα;» ρώτησα έκπληκτη.
«Um.. Ξέρεις.. Δουλειές σχετικές με το album» μουρμούρισε μπερδεμένα.
Νυστάζω τόσο πολύ που πραγματικά δε θα φέρω αντίρρηση..... Εξάλλου του έχω 100% εμπιστοσύνη.
«Σε ξύπνησα;» έσπασε την απόλυτη σιωπή και έγνεψα αυτόματα.
Αλλά μόλις θυμήθηκα ότι δε μπορεί να με δει επειδή μιλάμε στο τηλέφωνο, αποφάσισα να μιλήσω..
«Όχι,» ψέλλισα. «Γιατί το λες αυτό; Μετρούσα τα αστέρια» τον πείραξα και τον άκουσα να γελάει.
«Νόμιζα πως τέτοια ώρα θα έπρεπε να μετράς πρόβατα, μωρό μου».
Χαχάνισα συγκρατημένα και έτριψα νυσταγμένα το πρόσωπό μου.. Δεν έχω ιδέα πως, αυτός ο άνθρωπος, έχει ΤΟΣΗ ενέργεια 24/7...... I mean, θα έπρεπε να είναι κουρασμένος μετά από τόσο τρέξιμο, που έχει ρίξει τις τελευταίες μέρες, για το νέο album του.
«Και εγώ νόμιζα πως θα έπρεπε να κοιμάσαι, αγάπη» απάντησα γρήγορα και χαχάνισε από την άλλη μεριά.
Πήρε μία βαθιά ανάσα και αμέσως κατάλαβα πως κάτι τον απασχολεί.. Δε ξέρω τι, αλλά πραγματικά νιώθω πως κάτι τρέχει.
«Σε σκεφτόμουν,» μουρμούρισε και ασυναίσθητα χαμογέλασα.
Okay... Μπορεί να με ξύπνησε στα άγρια χαράματα, αλλά ποια κοπέλα δε θα χαιρόταν αν το αγόρι της της έλεγε τέτοια πράγματα; Είναι τόσο γλυκός και weirdo συνάμα, Θεέ μου.
«Μου λείπεις, Olivia» μίλησε ξανά εκείνος.
Άνοιξα τα μάτια μου και κατέβασα το πάπλωμα από το πρόσωπό μου.. Έχουν περάσει σχεδόν 9 ημέρες από την τελευταία φορά που βρεθήκαμε και η αλήθεια είναι πως και εμένα μου λείπει πολύ. Την τελευταία φορά που τον είδα ήταν στην συναυλία της Ariana, η οποία είχε γίνει εδώ στο Λονδίνο. Την επόμενη κιόλας ημέρα ο Harry πέταξε για Los Angeles λόγω των υποχρεώσεων που έχει εκεί.
ESTÁS LEYENDO
𝐓𝐞𝐱𝐭𝐢𝐧𝐠
FanficΟ διάσημος ανά τον κόσμο τραγουδιστής Harry Styles, και πλέον πρώην μέλος των One Direction, βρίσκεται σε απόγνωση. Κανείς και τίποτα δεν μπορεί να τον καταλάβει. Μέχρι που ένα λάθος μήνυμα, τη σωστή στιγμή γίνεται η αιτία να γνωρίσει την Olivia: μί...