30. Cinema.

6.7K 719 309
                                    

1. Δεν έχω κανένα πρόβλημα με την Gigi ή κάποια άλλη διάσημη κοπέλα (ίσως και αγόρι στη συνέχεια). Όλα είναι βασισμένα στο fanfic για να έχει πλάκα.
2. Είμαστε #9 στα fanfictions *FANGIRLING AF* και φτάσαμε στο 30ο part.
3. Μπορούμε να φτάσουμε 100+ comment το part; Enjoy!

| Harry's POV |

Εγώ: Που είσαι;

Olivia: Taco Bell. 🌮

Εγώ: Έρχομαι! Σε ποιο μέρος ακριβώς;

Olivia: Um.. Είμαι με τον Marcus. Αν δεν έχεις πρόβλημα σε περιμένουμε.

Εγώ: Είστε ζευγάρι τώρα; lol

Olivia: Όχι, Harry. Είμαστε απλώς φίλοι!

Εγώ: Okay. Τότε, θα συναντηθούμε, όταν ο Marcus φύγει.

Olivia: Bros before hoes. Το ξέρεις αυτό το quote;! Τα λέμε.

Εγώ: Lmao

[...]

Κατέβηκα από τις πίσω θέσεις του αυτοκινήτου και ο Andy ήρθε γρήγορα προς το μέρος μου.. Είπα στον οδηγό να περιμένει μέχρι να γυρίσω και αφού συμφώνησε άρχισα να περπατάω.

Κοίταξα μερικούς paparrazi μου μάλλον νομίζουν ότι δε τους βλέπω και ένιωσα τα flash να με τραβάνε φωτογραφίες. Fuck.

Μόλις μπήκα στο Mall ο Andy προχώρησε λίγο πιο μπροστά μου και εγώ έβγαλα το κινητό από την τσέπη της γούνας μου και έστειλα μήνυμα στην Olivia για να δω που είναι

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Μόλις μπήκα στο Mall ο Andy προχώρησε λίγο πιο μπροστά μου και εγώ έβγαλα το κινητό από την τσέπη της γούνας μου και έστειλα μήνυμα στην Olivia για να δω που είναι.. Χαμογέλασα όταν μου απάντησε πως με περιμένει έξω από τα Odeon Cinema όπως της είπα.

Μερικές κοπέλες πλησίασαν κοντά μου κάνοντας υπερβολική φασαρία από τα ουρλιαχτά και τα κλάματα, αλλά ο Andy τις σταμάτησε..

«Όχι - όχι! Είμαι εντάξει,» είπα και εκείνες χαμογέλασαν ρωτώντας αν μπορώ να βγάλω μερικές φωτογραφίες μαζί τους.

«Μπορώ να σε φιλήσω στο μάγουλο;» ρώτησε μία ξανθιά κοπέλα.

Έγνεψα. «Sure, απλά μη με πατήσεις πολύ γιατί θα μοιάζω σαν πατάτα στη φωτογραφία» την πείραξα και γέλασε.

𝐓𝐞𝐱𝐭𝐢𝐧𝐠Where stories live. Discover now