ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙ Ο HARRY ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΚΩΛΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΥΠΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΟΤΙ ΖΕΙ.
Έφαγα την τελευταία κουταλιά από το παγωτό μου και πέταξα το άδειο κυπελάκι στα σκουπίδια..... Σοκολάτα. Ό,τι καλύτερο υπάρχει σε αυτό το πλανήτη.
«Θες;» ο Harry έφερε το πλαστικό κουταλάκι στο μέρος μου. «Δε μπορώ άλλο» σταθήκαμε κοντά στον κάδο.
Κούνησα αρνητικά το κεφάλι μου. «Έχεις πυρετό ή κάτι;» γούρλωσα τα μάτια μου.
Γέλασε. «Nope! Απλά είναι πολύ κρύο» πέταξε το κυπελάκι στα σκουπίδια και συνεχίσαμε να περπατάμε στο Mall.
«Uhm.. Λογικό μου ακούγεται. Αφού είναι παγωτό, weirdo» ψιθύρισα, αλλά με άκουσε και γέλασε.
Πέντε λεπτά αργότερα σταματήσαμε έξω από το μαγαζί των Adidas και ο Harry με κοίταξε. Πήρα μία ανάσα χαζεύοντας την βιτρίνα και έγλυψα τα χείλη μου.... Okay. Θέλω να τα αγοράσω όλα, αλλά ΑΡΧΙΚΑ χρειάζομαι μόνο μία καινούρια φόρμα για την γυμναστική.
«Adidas ή nike;» μου έδειξε το μαγαζί δίπλα.
«Adidas» απαντήσαμε και οι δυο γελώντας και χωρίς πολλά πολλά μπήκαμε στο εσωτερικό.
Μία πωλήτρια με μαύρα μαλλιά και κόκκινες ανταύγειες μας πλησίασε αμέσως.. Στάθηκε απέναντί μας και χαμογέλασε πλατιά μόλις είδε ότι μπροστά της στέκεται ολόκληρος ο Harry Styles.
«Σε τι μπορώ να σας βοηθήσω;» έμεινε να τον χαζεύει.
Προσπάθησα να συγκρατήσω το γέλιο μου όταν εκείνος πήρε μία αμήχανη έκφραση.
«Uhm.. Η φίλη μου ψάχνει μία απλή φόρμα» με κοίταξε.
Έγνεψα θετικά. «Για την ώρα της γυμναστικής,» της έδωσα περισσότερες πληροφορίες.
Μόλις με άκουσε, ζήτησε να την ακολουθήσουμε.. Προχωρήσαμε μαζί της στο βάθος και μας έδειξε όλες τις φόρμες.
«Εδώ είναι ό,τι χρειάζεστε, δεσποινίς» με κοίταξε από πάνω ως κάτω.
«Ευχαριστώ,» απάντησα ευγενικά.
Αλλά αντί να φύγει, έμεινε απέναντί μας να κοιτάει τον Harry λες και είναι καμιά τούρτα σοκολάτας.. Εκείνος ήρθε δίπλα μου και μόλις η πωλήτρια κατάλαβε ότι μας ενοχλεί απομακρύνθηκε μουρμουρίζοντας ένα απλό «αν θέλετε κάτι φωνάξτε με».
Γέλασα κρυφά και έπιασα μία φόρμα στα χέρια μου.
«Γιατί γελάς;» ο Harry συνοφρύωσε.
ESTÁS LEYENDO
𝐓𝐞𝐱𝐭𝐢𝐧𝐠
FanficΟ διάσημος ανά τον κόσμο τραγουδιστής Harry Styles, και πλέον πρώην μέλος των One Direction, βρίσκεται σε απόγνωση. Κανείς και τίποτα δεν μπορεί να τον καταλάβει. Μέχρι που ένα λάθος μήνυμα, τη σωστή στιγμή γίνεται η αιτία να γνωρίσει την Olivia: μί...