Ερώτηση: Τι girl είστε;
Είναι παράξενο να κάνεις παρέα με τον Harry Styles και να γνωρίζεις σιγά σιγά τους ανθρώπους που συναναστρέφεται.. Βασικά έχει πολύ πλάκα να κάνεις πράγματα που, πριν λίγα χρόνια, έμοιαζαν με όνειρο.
«Μετανιώνω τόσο πολύ που σας γνώρισα εσάς τους δύο,» ο Harry έπεσε στην πολυθρόνα ξεφυσώντας.
«Θα έπρεπε να χαίρεσαι που-» σταμάτησε να μιλάει απότομα και έκανε μία γκριμάτσα. «Λίγο ακόμη ΚΑΙ-» πάτησε με δύναμη τα κουμπιά του PlayStation και εγώ γέλασα.
Χαμογέλασα πλατιά μόλις κατάλαβα πως κέρδισα τον Niall Horan για τρίτη συνεχόμενη φορά μέσα σε ένα απόγευμα.
«Και η νικήτρια είναι: η Olivia» σηκώθηκα από τον καναπέ και χοροπήδησα δυο-τρεις φορές.
Υποκλίθηκα στον εαυτό μου και εκείνος προσπάθησε να μιλήσει ανάμεσα από το γέλιο του.
«Fuck NÔ! ΈΚΛΕΨΕΣ,» παραπονέθηκε γελώντας.
Ο Harry γέλασε αχνά. «Fuck NÔ!» προσπάθησε να μιμηθεί την φωνή του Niall. «Απλώς εσύ είσαι loser, Horan» σηκώθηκε και προχώρησε.
Γέλασα και κάθησα ξανά στον καναπέ.
«Άλλο ένα;» με ρώτησε ο Niall. «Θα σε κερδίσω αυτή τη φορά» σήκωσε τα φρύδια του και έμεινα με το στόμα ανοιχτό.
«Ούτε σε 100 χρόνια δε θα με κερδίσεις,» χαμογέλασα και πριν πατήσω ξανά το "start" ο Harry στάθηκε μπροστά από την οθόνη και σταύρωσε τα χέρια του.
Τον κοίταξαμε και οι δύο με ύφος «φύγε από μπροστά», αλλά παρέμεινε ακίνητος.
«Νόμιζα πως θα κάναμε κάτι πιο ενδιαφέρον» μουρμούρισε.
«Δεν είναι ενδιαφέρον το PlayStation, WEIRDO;!» έμεινα έκπληκτη, με τον τρόπο του, και o Niall χαχάνισε.
Στροβίλισε τα μάτια του και απομακρύνθηκε από την οθόνη μουρμουρίζοντας κάτι που δεν άκουσα καν.. Έπειτα πήγε στην κουζίνα και άφησε εμένα και τον Niall να συνεχίσουμε το Pokemon στο PS4.
Πέρασαν περίπου 15 λεπτά που μας βρήκαν να παίζουμε ακόμη λέγοντας αστεία ο ένας στον άλλο.. Ο Harry, πριν τελειώσουμε το level, ήρθε ξανά στο σαλόνι και κάθησε στην απέναντι πολυθρόνα από εμάς. Στα χέρια του κρατάει ένα τοστ και το μόνο που κάνει είναι να με κοιτάει επίμονα μασώντας το φαγητό του σε φάση «είμαι fuckboy, αλλά δε με νοιάζει».
«3, 2, 1... Λίγο ακόμη, ΚΑΙ ΘΑ-» πάτησα με δύναμη το κουμπί και μόλις ο Niall συνειδητοποίησε ότι έχασε ξανά πήρε το μαξιλάρι και το έριξε στο πάτωμα.
ESTÁS LEYENDO
𝐓𝐞𝐱𝐭𝐢𝐧𝐠
FanficΟ διάσημος ανά τον κόσμο τραγουδιστής Harry Styles, και πλέον πρώην μέλος των One Direction, βρίσκεται σε απόγνωση. Κανείς και τίποτα δεν μπορεί να τον καταλάβει. Μέχρι που ένα λάθος μήνυμα, τη σωστή στιγμή γίνεται η αιτία να γνωρίσει την Olivia: μί...