Σημαντικό: θέλω να μου κάνετε ερωτήσεις (σχετικά με το Texting εννοείται) γιατί το επόμενο part θα είναι μόνο με απαντήσεις στις ερωτήσεις σας. Μπορείτε να με ρωτήσετε ό,τι θέλετε, για τον Harry, την Olivia, τα αγόρια, τα part και Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ σχετικό με την ιστορία. Οπότε μη ξεχάσετε να αφήσετε την ερώτησή σας. 💕
| Olivia's POV |
Είδα τον Harry να δίνει 200 δολάρια στον σερβιτόρο για όλο τον πανικό που δημιουργήσαμε στο εστιατόριο και αφού έπιασε το χέρι μου βγήκαμε έξω..
«Άσε το χέρι μου» απομακρύνθηκα από κοντά του.
«Δώσε μου μία απάντηση» ήταν λες και με ικέτευε.
Προχώρησα από το πεζοδρόμιο, χωρίς να του απαντήσω, και ήρθε τρέχοντας δίπλα μου.
«Olivia!» με γύρισε προς το μέρος μου. «Κοίταξέ με,» απαίτησε.
Ύψωσα το βλέμμα μου και τα μάτια μας ενώθηκαν.. Δεν έχω ιδέα πως πρέπει να φερθώ. Τι πρέπει να απαντήσω.. Θέλω τόσο πολύ να του ρίξω μία σφαλιάρα, αλλά από την άλλη θα μου άρεσε να τον φιλήσω ξανά και να ξεχάσω ό,τι συνέβη με την Kendall.
Χάιδεψε το μάγουλό μου καθώς έγλυψε τα χείλη του. «Πες κάτι..» ψιθύρισε.
Έμεινα ακίνητη. «Δ-δε ξέρω τι να πω» ψιθύρισα πίσω.
Μείναμε κοντά ο ένας στον άλλο, για λίγα δευτερόλεπτα, μέχρι που αποφασίσαμε πως θα ήταν καλύτερο να επιστρέψουμε στο αυτοκίνητο..
Έκλεισα την πόρτα και ακούμπησα την πλάτη μου στο δερμάτινο κάθισμα.
«Είμαι απαίσιος, έτσι;» ρώτησε.
Η βροχή άρχισε να χτυπάει τα τζάμια του σταματημένου αυτοκινήτου.. Το μόνο που ακούγεται είναι αυτή τώρα.
Σήκωσα τους ώμους μου. Φυσικά και δεν είσαι απαίσιος.. Είσαι ό,τι καλύτερο υπάρχει. Όταν δε φέρεσαι σαν δεκάχρονο τουλάχιστον....
«Όχι» μουρμούρισα. «Νομίζω πως φταίμε και οι δύο» ομολόγησα.
«Τότε γιατί δεν απαντάς στην ερώτηση που έκανα;» με ρώτησε.
Γύρισα και τον είδα να με κοιτάει ήδη με μία σοβαρή έκφραση.. Τα μάτια του είναι σκούρα πράσινα και οι γωνίες, στο πρόσωπό του, διαγράφονται τέλεια.
«Στο να γίνω το κορίτσι σου;» ρώτησα και έγνεψε. «Επειδή δεν είμαι σίγουρη αν θέλεις κάτι τέτοιο» απάντησα με σιγουριά.
«Φυσικά και το θέλω, Olivia.. Δε σου αρέσω;» σχεδόν κατσούφιασε.
Oh God....... Λες και δεν το ξέρει. Κάθε φορά που βρισκόμαστε το στομάχι μου πονάει και η καρδιά μου χτυπάει σαν τρελή.. Επίσης, ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΩ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΜΟΥΤΡΑ. Με μισώ γι'αυτό.
YOU ARE READING
𝐓𝐞𝐱𝐭𝐢𝐧𝐠
FanfictionΟ διάσημος ανά τον κόσμο τραγουδιστής Harry Styles, και πλέον πρώην μέλος των One Direction, βρίσκεται σε απόγνωση. Κανείς και τίποτα δεν μπορεί να τον καταλάβει. Μέχρι που ένα λάθος μήνυμα, τη σωστή στιγμή γίνεται η αιτία να γνωρίσει την Olivia: μί...