78. Max.

4K 573 149
                                    

70+++ σχόλια για next¿ 🔥

Έμεινα ξαπλωμένη στον καναπέ με τα ακουστικά στα αυτιά μου.. Το iPhone είναι πεσμένο στην κοιλιά μου και παίζει σε repeat το from the dining table. (Αγοράστε το album του Harry στα iTunes και όσες δε μπορείτε, απλά ακούστε το στο ytb, btw)

Maybe one day you'll call me and tell me that you're sorry too. But you, you never do...

«Olivia; Ζεις;» ο μπαμπάς μου τράβηξε το ένα ακουστικό από το αυτί και έκανα μία γκριμάτσα.

Yeap, κάθομαι σε αυτό τον καναπέ εδώ και περίπου 3 ώρες και ακούω τα τραγούδια από το album του Harry και μισώ τη ζωή μου που δεν είναι εδώ να το ακούσουμε μαζί or sth.

«Όχι» φόρεσα ξανά το ακουστικό, αλλά εκείνος μου το τράβηξε.

Ξεφύσησε. «Και εγώ τι θα κάνω χωρίς εσένα;» κατσούφιασε και χαχάνισα άκεφα.

«Uhm.. Party».

Σήκωσε το φρύδι του και κάθησε στην πολυθρόνα.. Αφού μάζεψε τα μανίκια του πουκαμίσου του, μου έκανε νόημα να καθήσω καλύτερα και το έκανα αμέσως. Ωχ..

«Τι είναι;» ρώτησα.

«Θα του κόψω το κεφάλι μαζί με όλες αυτές τις καστανές μπούκλες που έχει εκεί πάνω και-» κούνησε το δάχτυλό του.

«Duh..» στροβίλισα τα μάτια μου και καλά θιγμένη. «Δεν έκανε κάτι κακό, μπαμπά» γέλασα λιγάκι.

I mean, αγαπώ τον μπαμπά μου μέχρι τον ουρανό. Πάντα είναι τόσο προστατευτικός και θέλει το καλύτερο για εμένα.. Πάντα μου είχε αδυναμία, αλλά από τότε που ο αδερφός μου έφυγε από τη ζωή, δείχνει όλο και περισσότερο πόσο πολύ με αγαπάει και με νοιάζεται.

«Τότε;» ρώτησε.

Πήρα μία ανάσα προτού μιλήσω και τον κοίταξα καθώς βολεύτηκα καλύτερα στον απαλό καναπέ του σαλονιού μας.

«Μου λείπει! Μου λείπει που βάφαμε τα μαλλιά μας ή τα νύχια μας ή που βλέπαμε ταινίες και σχολιάζαμε τα ρούχα των ηθοποι-»

Γούρλωσε τα μάτια του. «O Harry έβαφε τα νύχια του;» με διέκοψε.

Έγνεψα θετικά και προσπάθησα να μη γελάσω με την έκφραση που πήρε το πρόσωπό του. Damn....

«Gosh..» τινάχτηκε από την πολυθρόνα σηκώνοντας τα χέρια του ψηλά και πισωβηματίζοντας ταυτόχρονα. «Ειλικρινά, θα με τρελάνετε εσείς οι δύο».

«ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΤΟΥ ΧΡΩΜΑ ΣΤΑ ΝΥΧΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΑΥΡΟ» φώναξα γελώντας.

«ΕΙΣΤΕ ΤΟ ΠΙΟ WEIRDO ΖΕΥΓΑΡΙ ΠΟΥ ΞΕΡΩ. ΓΙΑ ΟΝΟΜΑ, OLIVIA» φώναξε πίσω μπαίνοντας στο γραφείο του και συνέχισα να γελάω χωρίς να μπορώ να σταματήσω.

𝐓𝐞𝐱𝐭𝐢𝐧𝐠Where stories live. Discover now