88. Σαντορίνη.

4K 522 117
                                    

Ερώτηση: Ποιο single των αγοριών σας άρεσε πιο πολύ;

| Olivia's POV |

Ένα είναι σίγουρο: Το να κάνεις διακοπές με τον Harry Styles και την παρέα του είναι το καλύτερο πράγμα της καθημερινότητάς μου!

Μπήκα στο δωμάτιο, μετά τον Harry, μόνο για να τον δω να χοροπηδάει στο τεράστιο κρεβάτι λες και είναι κανένα παιδί.....

«Okay. Το κατάλαβα! Σου αρέσει η Σαντορίνη.. Το κρεβάτι τι σου φταίει;» άφησα την βαλίτσα στην άκρη και έκλεισα την πόρτα.

«Προσπαθώ να δω αν αντέχει το πολύ sex» χαμογέλασε πονηρά.

Έκανα facepalm και παράτησα δίπλα τα παπούτσια μου γελώντας με το πόσο χαριτωμένος είναι όταν κάνει σαν παιδάκι.. Δηλαδή πάντα...... Damn it.

«Έλα εδώ, μωρό μου» σταμάτησε να χοροπηδάει.

Ανέβηκα στο κρεβάτι σχεδόν χαχανίζοντας και τύλιξα τα χέρια μου γύρω από τον σβέρκο του.. Έσκυψα να τον φιλήσω και εκείνος γέλασε ελαφρά όταν τα χείλη μας ενώθηκαν. Στιγμιαία τα μάτια μου έκλεισαν όταν τα χέρια του σύρθηκαν προς τα κάτω και μου τράβηξαν το λευκό σορτσάκι.. Gosh!

«Τι θέλεις;» ψιθύρισα μόλις με κόλλησε στον τοίχο.

Με το χέρι του σήκωσε το ένα μου πόδι και άρχισε να χαϊδεύει τον μηρό μου κάνοντας το φιλί μας όλο και πιο έντονο..

«Εσένα,» απομάκρυνε τα χείλη του από τα δικά μου.

Χαμογέλασα με την απάντησή του και σχεδόν έλιωσα γιατί, Oh God, κανείς δεν ξέρει πόσο πολύ έχω ερωτευτεί αυτόν τον weirdo άνθρωπο.... Το φωτάκι μου.

«Τέλεια! Γιατί κι εγώ σε θέλω όσο τίποτα» τέντωσα τον λαιμό μου όταν τα χείλη του ακούμπησαν εκεί.

Γονάτισε πάνω στο κρεβάτι, τραβώντας μου την μπλούζα και αφήνοντάς μου υγρά φιλιά στην περιοχή της κοιλιάς μου.. Πέρασα τα χέρια μου ανάμεσα από τα πυκνά μαλλιά του και προσπάθησα να μη χάσω τον έλεγχο αν και νομίζω ότι ήδη τον έχω χάσει με αυτά που μου κάνει..

«O Jeffrey και η Glenne μας περιμένουν, bby» ψιθύρισα τεντώνοντας το κεφάλι μου.

«Ο Jeff και η Glenne σίγουρα δοκιμάζουν κι αυτοί το κρεβάτι τώρα, love» με μία απότομη κίνηση βρέθηκα ξαπλωμένη κάτω από αυτόν και γέλασα.

Έφερα το πρόσωπό του πιο κοντά στο δικό μου ψιθυρίζοντας να μην σταματήσει και εκείνος χαχάνισε και συνέχισε να με φιλάει όλο και πιο έντονα..

𝐓𝐞𝐱𝐭𝐢𝐧𝐠Where stories live. Discover now