"Bella,nu uita si bagajele de sus!"Vocea mamei se aude puternic de afara.
" Imediat."Oh,cate as vrea sa ii zic acum.Serios acum,de ce trebuie sa ne mutam?Nu vreau sa merg la Londra,toate colegele cu care vorbesc spun ca este un loc periculos,de cand au dat numai stiri despre crime ce au loc acolo.
Iau si ultimele bagaje de la etajul casei unde am copilarit,acum vechea casa.Si uh,cat de grele pot fi tampeniile astea de bagaje,de abea vad pe unde merg.
Nici nu apuc bine sa injur in sinea mea,ca in timp ce cobor scarile ma ciocnesc de un corp si bagajele stau sa cada.
" Le-ai luat pe toate?"ma intreaba Zack,afisand un aer indiferent.
" Tu chiar nu vezi ca intri in mine?!Care e problema ta,nici macar nu ai comentat cand a zis mama ca ne mutam."incep sa suier iritata spre el.Adica,am dreptate,practic eram la masa si mama ne-a dat vestea asta si el a zis un simplu " Bine".Bine?!Atat?In mod normal ar fi urlat ca nu se cara din casa asta,si ar incepe sa se baricadeze in dormitor,alaturi de un frigider si o lada de energizante.
"Tu ai intrat in mine si chiar nu vad ce e rau in a ne muta.In Londra e mult mai bine,plus ca voiai sa o vizitam vara asta.",ridica din spranceana cu o figura superioara.
"Sa o vizitam!Ia stai,cum adica e mult mai bine?!",strig tare spre el,fara sa ma mai intereseze de motivul pentru care am urcat sus.
" Bella inceteaza sa mai fii asa!Hai jos.",spune in timp ce coboara scarile si ma lasa in urma cu bagajele cazute.
De la o vreme chiar nu stiu ce se intampla cu el,e schimbat.Dar el tot continua sa spuna ca nu s-a intamplat nimic cu el,cand e exact invers.Am inceput sa avem certuri,sa nu ne mai vorbim,ba chiar sa faca misto de mine.Asta nu e Zack care obisnuia sa fie,fratele meu era un tip dragut al liceului,nu avea atatea tatuaje de nici nu le pot numara acum,la cate de multe sunt.Si ce naiba e cu piercingurile alea in buza,nas si ureche?!Stiu ca nu sunt sora perfecta,dar inainte obisnuiam sa ne petrecem aproape toata ziua impreuna,sa ne tachinam,sa ne uitam la filme si sa ne dam sfaturi.Ne-am avut unul pe celalalt toata copilaria noastra si a fost bine pana anul trecut cand a inceput cu tatuajele,bautura si tot restul.Mereu am plans pe umarul lui cand am avut parte de inca o despartire,ii spuneam chestii ce in mod normal as fi vorbit cu mama sau cea mai buna prietena,si ma apara mereu.Acum sunt nevoita sa merg la Londra,el sa repete clasa a12a din cauza absentelor sale de anul trecut, mai rau am putea fi in aceeasi clasa ,cred ca o sa inebunesc!
" Bella,cat ti-a luat sa aduci bagajele alea?"ma cearta mama cand ajung la masina.
" Nu e vina mea,ca domnul aici de fata,a intrat in mine si dupa m-a lasat sa le iau singura.",ma uit urat spre el.
" Hai gata,avem un drum lung si nu vreau sa va aud toata ziua cum va certati in masina",ne studiaza mama pe amandoi si se urca in masina.
" Intra,ce mai astepti?"ma impinge Zack,spre bancheta din spatele masinii rosii.
" De ce sa stau eu in spate?Stai tu!"scot limba in timp ce il imping.
" Treceti in masina,mai repede!Bella in spate,acum.",spune mama vizibil nervoasa,strangand de volanul masinii,degetele ei devenind albe.
*
Tot drumul a fost unul obositor,eu si Zack stand tacuti,fara a ne adresa unul altuia o vorba.Doar mama a mai incercat sa destinda atmosfera" Hei ce priveliste frumoasa,nu?",spuse chicotind.Dar niciunul nu a raspuns,pana cand cheia de salvare a lui Zack a venit." Am ajuns,ma duc sa deschid",deschide usa masinii,alergand spre o curte mare cu veranda,casa fiind mult mai mare decat ma asteptam sa fie.
" Dupa sa vii sa iei bagajele!" tipa mama in timp ce cobora si ea.
Ma uit atenta la detaliile casei din exterior si raman surprinsa,pare mult mai scumpa decat ne-am putea noi permite.
CITEȘTI
Connection
FanfictionIn momentul in care familia Bellei decide sa se mute intr-un nou oras,noi aventuri incep.Bella incepe sa isi puna semne de intrebare cand il vede pe fratele sau schimbat radical,un comportament bizar si multe absente la ore.Incercand sa se apropie d...