Nou capitol:3 Am uitat sa precizez in capitolul anterior,prezenta unor scene mai perverse.De acum cand sunt prezente,daca nu va simti ok,puteti sari peste ele.Sper sa va placa.Bye:*-Ally
"Niall." simt cum picioarele devin gelatina,iar aerul mi-a ramas in gat.Vreau sa ma misc,dar nu pot,pur si simplu stau impietrita,simtind cum tamplele imi zvacnesc.Se uita in ochii mei fara pic de emotie,apoi gestul sau imi face inima sa bata cu o putere de nedescris-indreapta pistolul in directia mea.Sunt doborata la pamant,impactul dandu-mi o durere in spate,ce ma trezeste la realitate.Dar nu am fost impuscata,ci am fost impinsa de doua brate masive,cu scopul de a ma proteja.
"La dracu' e un fals.Harry nemernicii au ajuns inaintea noastra aici si le-au schimbat pe cele originale."maraie Christie in casca,iar brusc imi aduc aminte,unde ma aflu si ce trebuie sa fac.Marai,ridicandu-ma de jos,vazand cum Louis,cel care ma doborat,ii urmareste fiecare miscare a lui Niall.
"Poftim?!Atunci lasa-le!Fiu de catea."scuipa cuvintele cu atata ura.
"Bella,ce naiba faci sus?"vocea lui Aidan este serioasa,iar eu ma simt ca cea mai jalnica fiinta.
"Louis a ajuns."singura propozitie pe care pot sa o rostesc in aceste conditii.
"Ca daca nu ajungeam erai moarta,la ce incapabila esti.Ti-am zis,Harry,ai facut cea mai mare greseala,acceptand-o pe ea."Louis fuge dupa Niall,care vrea sa dispara,satisfacut de situatia asta.-Oh la dracu' nu apari tocmai acum si mai ai pretentia sa scapi dupa.-
Picioarele mele fug,in urma lui Louis,dorind sa ajung la tinta mea-Niall.Numai ca natura nu pare sa tina cu mine si ma trezesc pentru a doua oara la pamant.Silueta unei tipe sta la picioarele mele,rotind pe deget un briceag.
"Mai,mai,mai.Ce avem noi aici?"chicoteste,vocea sa ragusita sunand ca un animal de prada.-Daca tu crezi ca o sa ma las batuta de o fata,te inseli amarnic,curvo.-
"Condamnarea ta la moarte,suna bine?"ma ridic rapid de jos,lovind-o cu piciorul in genunchi,dezechilibrand-o.
"La cate tarfe mi-au zis asta,ar insemna ca sunt moarta de multa vreme,nu crezi?"rade de mine,iar eu apuc pistolul hotarata.
"Repeta ce ai zis."se ridica,dar eu o urmaresc cu pistolul indreptat spre ea.
"Realizezi ca nu imi poti face nimic,nu?"ochii ei albastrii se ingusteaza.
"Si de ce ma rog,nu?"ma apropii de ea.
"Pentru ca tu esti una,iar noi suntem doi."ma uit ciudat la ea,neintelegand ce spune,asta pana sa imi fie intoarsa mana de cineva din spate.Scancesc usor,cand pistolul imi este smuls,iar stomacul meu primeste o lovitura de genunchi,fiind nevoie de cateva secunde ca sa pot respira iar.
"Du-te sa le tai sforile alora."nenorocita ii ordona celui ce m-a dezarmat.Nici nu mai stau pe ganduri si scot cutitul din cizma,sarind pe curva cand nu este atenta.Scanceste cand capul ei atinge suprafata dura,iar pumnul meu face contact fara ezitare cu maxilarul ei,iar si iar si iar.
"Christie,ala vrea sa va taie sforile!"tip in casca,nenorocita inca zbatandu-se sub mine,iar genunchiul meu face contact cu stomacul ei.-Dulce razbunare.-
"Nu-ti face griji."spune plictisita si aud mai multe lovituri impartite nu cu mult departe de mine.Silueta lui Harry si a lui Aidan il doboara pe tip,dar se opresc brusc cand sunetele unor masini de politie isi fac aparitia.
"Mama dracului!Ce rahat facem acum?"intreaba Aidan,intrebandu-ma si eu acelasi lucru,cand sunt rostogolita pe jos,iar nenorocita de care am uitat sta deasupra mea,dandu-mi un pumn.O dobor de pe mine cu ajutorul unui picior in spatele sau.Ea se ridica,mergand spre aerisire,iar tipul de care se ocupau Aidan si Harry fuge alaturi de ea.In mod normal as intreba de ce il lasa sa scape,dar ei sunt prea ocpuati sa le scoata pe Christie si Sasha de acolo.
CITEȘTI
Connection
FanfictionIn momentul in care familia Bellei decide sa se mute intr-un nou oras,noi aventuri incep.Bella incepe sa isi puna semne de intrebare cand il vede pe fratele sau schimbat radical,un comportament bizar si multe absente la ore.Incercand sa se apropie d...