Harry Styles
"Ai urmarit-o?"bat cu degetele pe suprafata biroului negru.
"E cu Horan."buzele lui Aidan se unesc intr-o linie dreapta,evitand contactul cu privirea mea.
"Stiam ca isi va face aparitia,javra aia."scuip cuvintele cu ura in timp ce imi arunc picioarele pe birou.
"Harry ti-am spus tot ce stiam.Care e planul tau?Stii ca nu putem actiona chiar de capul nostru,nu cand Rob e la conducere."isi trece mana prin par,facandu-ma pe mine sa imi duc degetele la gura,jucandu-ma cu buza de jos,ganditor.
"Hai sa mai clarificam o data lucrurile.Acum trei ani,te-am pus sa mergi dupa Horan si restul gastii,sa aduni informatii despre ceva ce ne-ar ajuta,ceva pretios.Si tu ai dat de o fata,nu orice fata,una la care Horan tine."
"De ce facem o recapitulare cand deja stii?"ofteaza.
"Pentru ca noi nu ne jucam cu chestiile astea si trebuie sa le intoarcem pe toate partile posibile,pentru a le intelege cum trebuie,in folosul nostru.Acum taci."tusesc nervos.
"Ai aflat de ea si noi ne-am miscat rapid,bagandu-l in sperieti pe Horan,care a inteles ca nu glumim si trebuie sa fuga.Altfel,scumpa lui achizitie de care nu-mi pasa va avea de suferit.Iar eu nu ma joc cand fac amenintari."imi trec varful limbii peste buze,mai apoi continui."Si asa a si facut,asta dupa ce a pierdut un om important.A parasit-o pe scumpa lui iubita,venind in Londra,sa ne declare razboi.Dar,sa nu uitam ca i-a lasat insemnul lor,ei.Cea mai tampita alegere,pentru ca tu l-ai observat inaintea mea si ti-ai dat seama de unde ti se pare cunoscuta.Iar mie mi s-a parut cu atat mai de folos,stiind ca ea tine la el si el va veni dupa ea.Numai ca el nu stie ca eu am profitat de ea si o sa ii fac tatuajul,astfel incat o sa-l distrug pe langa celelalte planuri.Asa cum mi-a facut si mie scumpul lui prieten."marai,simtindu-mi sangele cum curge rapid prin vene.
"Si crezi ca o sa functioneze?Toata chestia asta cu Bella?Horan e deja cu ea,daca o sa o foloseasca in scurgerea informatiilor,iar ea o sa treaca de partea lor?A fost deja de partea lor,ce o va impiedica a doua oara?"Aidan isi arunca mainile in aer ofensat.
"Il vreau distrus.Si totul va merge cum planuiesc eu,altfel razboiul adevarat va fi un iad pentru el.Rob asteapta o ocazie la fel ca mine,iar asta tocmai e pe cale sa vina."ranjesc spre el.
"Rob nu are chef de jocurile noastre copilaresti,nu cand acestea il pun in pericol sau ii strica jocurile sale."imi raspunde acid.
"Stii ce nu ai inteles tu niciodata,Aidan?Ca mereu obtin ce vreau,iar Rob ma adora si il voi face sa fie de partea noastra.Nu am muncit pentru el si i-am facut jocurile murdare ca sa ne arunce cum are el chef."
"Ti-ai pierdut toata ratiunea care mai era in tine,ca restul a fost oricum aruncata demult."pufneste,mergand spre usa.
"Ramane de vazut cine o sa aiba mai multa ratiune la sfarsit."vorbele imi ies sigure printre buze,iar el iese,lasandu-ma singur,cu un zambet pe fata.-O sa castig.Asteapta numai,Horan.-
Bella Johnson
Stau in patul din camera mea,simtindu-ma protejata in imbratisarea bratelor lui Niall.O stare pe care nu am mai simtit-o de atat timp,si care imi ofera atat comfort.Ii simt privirea in ceafa mea,dar nu ma intorc cu fata spre el,ci imi inchid ochii.Depunde un sarut pe umarul meu dezgolit din cauza maieului,frecandu-si mai apoi nasul de el,intr-un mod dulce.
"Stiu ca nu dormi,Bells."sopteste,facandu-mi pielea de gaina la auzul acestui sunet.
"Mi-as dori sa stam asa tot timpul daca s-ar putea.Dar amandoi stim ca s-au intamplat atatea,iar eu sunt in gasca lor."oftez,muscandu-mi buza de jos.Il simt cum se foieste in spatele meu,desprinzandu-si bratele din jurul taliei mele.Se rostogoleste brusc,fiind deasupra mea,intorcandu-ma cu fata spre el,in timp ce imi tine barbia cu varful degetelor.
CITEȘTI
Connection
FanfictionIn momentul in care familia Bellei decide sa se mute intr-un nou oras,noi aventuri incep.Bella incepe sa isi puna semne de intrebare cand il vede pe fratele sau schimbat radical,un comportament bizar si multe absente la ore.Incercand sa se apropie d...