10.Primele legaturi

329 15 3
                                    

Fata sa trece de la soc,la nervozitate si ura,cand rostesc cuvantul'iubit'.Ma uit la el cu o fata ce trasmite nimic altceva decat victorie,pura victorie.Strange din dinti,inghitind cu zgomot nodul din gat,inchizand pumnii.

"Si ma rog,unde este acest iubit acum?"se uita la mine zambind marsav,asteptand sa clachez.Imi unesc buzele intr-o linie dreapta,lasand pistolul in jos.

"Asta nu-i treaba ta."imi ingustez privirea spre el.

"Defapt tin sa te contrazic:este treaba mea.Tot ce faci de acum este treaba mea,la fel si trecutul."zambeste spre mine cu o atitudine aroganta.

"Si daca eu tin sa te contrazic inapoi?"spun,umezindu-mi usor buzele cu varful limbii,apropiindu-ma de el.Il impung usor in piept cu teava pistolului,zambind rautacios.

"Nu vei rezista prea mult cu mine."are un aer ingamfat,punand mana pe pistol,lasandu-l in jos,degetele noastre atingandu-se pentru o secunda.

"Asteapta si o sa vezi."ma ridic usor pe varfuri,soptind asta in urechea sa.Se uita la mine cu o privire indescifrabila cand ma indepartez de el,zambind."Am trecut prin multe chestii ce m-au intarit,si ghici ce 'ingerule',tu nu ma poti dobora,orice ai face."

"Si care e treaba cu Harry?"

Ma aflu impreuna cu Christie in garaj,fumand o tigare.Replicile pe care i le-am servit 'ingerului',se pare ca nu i-au priit.A facut iar o scena te genul 'o sa fac in asa fel incat viata sa se scurga incet din tine,iar tu ma vei implora sa termin cat mai repede',chestie total normala intre noi.Imediat ce am ajuns acasa,a coborat din masina,dupa ce s-a asigurat ca ma da afara din ea cu forta,disparand apoi din raza mea vizuala.Si nu e ca si cum as vrea sa il vad acum,la ce stare de animal turbat are.Zambesc pe sub mustati,total satisfacuta de impactul meu si a vorbelor mele asupra lui.-Cine-i sefa acum?-

"Sa zicem ca i-am zis niste vorbe ce nu i-au convenit,pentru ca s-a obisnuit sa fie cel cu care nu se pune nimeni.Numai ca eu nu sunt asa."trag din tigare cu sete,lasand fumul sa-mi iasa usor printre buze,uitandu-ma fascinata la el.

"Tu chiar ca incepi sa imi placi tot mai mult pe zi ce trece.Era si timpul sa apara cineva ca tine pe aici."chicoteste,cu un ton ragusit.Daca stau sa analizez,vocea ei este ragusita in mod normal,poate de la tigari,dar cred ca era ragusita si inainte.

"Si tu-mi placi."ma uit spre ea.Zambeste spre mine,intinzand pumnul in semn de salut.Ma uit putin retinuta,dar bat pumnul cu ea.

"Abea astept sa te vad in toiul actiunii,fato."trage din tigara zambind.

"Cand o sa aflu tot despre asta?"ma uit la ea serios,facand-o sa lase tigara de la gura.

"Nu sunt chiar atat de multe de zis pe cat crezi.Majoritatea din noi au trecuturi nu tocmai ca cele la care te astepti,iar unele din ele s-au intersectat intre ele."vorbeste pe un ton serios,ce-mi da fiori.

"Si ce este cu ele?O sa mi le ziceti atunci?"sting cu talpa tigara.

"In principiu ar trebui,dar dupa cum vezi nu esti total acceptata.Cei care vor o sa iti zica,ceilalti pe parcurs.Totul e in functie de cum o sa te descurci si o sa le castigi increderea."

"Nu cred ca va fi nevoie de alte antrenamente.Ma descurc mai bine decat ai crede."spun sigura pe mine,dar ea incepe sa rada,

"Nu te contrazic,numai ca ce facem noi nu e deloc simplu.Iti trebuie antrenamente,abea dupa o sa aflii totul si o sa intri in actiune."merge spre usa ce duce in casa,facandu-ma sa injur mintal,mergand alaturi de ea.

"Si ma rog cand va fi urmatorul antrenament?"o intreb,dandu-mi ochii peste cap,in timp ce intram in bucatarie,iar eu iau un pahar din bufet.Imi torn in el niste apa rece,luata din frigider,si-l dau rapid pe gat.Christie da din umeri,in semn ca habar nu are cand.

ConnectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum